Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dk.fritid.foto.indkoeb på google gupper
Fra : Nedad

Dato : 28-03-06 20:58

Hejsa

Nogen der ved hvadfor jeg ikke kan se denne gruppe på google?
Jeg skal søge gode råd til et nyt camera og så at men skal bruge den
gruppe, men jeg kan ikke se den.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Max

Dato : 28-03-06 21:06

Hej Nedad

> Jeg skal søge gode råd til et nyt camera og så at men skal bruge den
> gruppe, men jeg kan ikke se den.

Kan godt se at den ikke er på listen, men hvis du søger, ja så
dukker den op.

Mvh Max

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-06 21:26

Nedad skrev:

>Nogen der ved hvadfor jeg ikke kan se denne gruppe på google?

Næh, men så kan det måske vænne dig af med at bruge googlegroups
til daglig nyhedslæsninger.

Brug i stedet for f.eks. Outlook Express og din udbyders
newsserver, evt. sunsite.dk til at læse neds med, det er en langt
bedre måde.

Hvis det absolut skal være webbaseret, så
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk, den fungerer bedre end
googlegroups.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-03-06 21:51

Nedad skriver:

> Nogen der ved hvadfor jeg ikke kan se denne gruppe på google?

Fordi de ikke har lagt link til den, De fører den dog

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.indkoeb?hl=da

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?