Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
og hvor får man fremkaldt i disse tider?
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 27-03-06 18:17

Ja når Picasa har fået styr på mine billeder må jeg hellere få nogle af dem
fremkaldt. Hvor gøres det efterhånden bedst og billigst?

ras

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-03-06 18:24

rasmus.carlsen wrote:
> Ja når Picasa har fået styr på mine billeder må jeg hellere få nogle
> af dem fremkaldt. Hvor gøres det efterhånden bedst og billigst?

http://www.digifotopriser.dk/

Jan

Fra : den ægte fotomand

Dato : 28-03-06 12:04

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja når Picasa har fået styr på mine billeder må jeg hellere få nogle af
dem
> fremkaldt. Hvor gøres det efterhånden bedst og billigst?
>
> ras

Et af de billigste steder og FREMKALDT FILM!! er i Elgiganten, eller feks
Bilka, Føtex og Fona.

Men hvis du skal ha PRINTET digitale billeder ud, så er el-giganten og Bilka
nogle af de billigste, men igen, det er jo også et spørgsmål om kvalitet.

Per

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 28-03-06 14:57

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bilka
> nogle af de billigste, men igen, det er jo også et spørgsmål om kvalitet.

- heh ja det skulle jeg nok have præciseret ... det er mine digitalbilleder
as

Fra : Bo Bjerre

Dato : 28-03-06 18:18

rasmus.carlsen wrote:

> - heh ja det skulle jeg nok have præciseret ... det er mine digitalbilleder

Som bliver beslyst på almindeligt fotopapir, og derefter FREMKALDT i
almindelige kemikalier, lige som i gamle dage. Med mindre det er stor
formater. Så bliver de lavet på en blækstråleskriver.

Bo //