Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digi-kamera
Fra : JMN

Dato : 26-03-06 18:55

Hej

Datteren ønsker at sine kommende gæster til konfirmationen bl.a. et
digitalkamera.

Hun har egentlig ikke de store krav, skal blot kunne tage
bedre billeder end hendes mobil (1.3 mio). Dog må det ikke være for stort.

Nogle gæster har budt ind på gaven, men ved ikke så meget om det. De vil
give ca. 1500-1700,-.

Personligt er jeg mest til Canon eller Sony, men hører gerne om andet. Et
godt kamera fra 4.1 mio pixels og opefter er hvad jeg tænker på.

Gode ideer modtages med kyshånd !

vh.
JMN

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-03-06 19:17

JMN wrote:

> Gode ideer modtages med kyshånd !

Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe, det hører hjemme i

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : JMN

Dato : 26-03-06 19:44

Det må du meget undskylde !!

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-03-06 19:55

On Sun, 26 Mar 2006 20:43:37 +0200, JMN wrote:

> Det må du meget undskylde !!

Du skal ikke undskylde. Det kan være svært at overskue grupperne. Du skal
bare følge et venligt og korrekt råd om hvor du bedst får svar. Og så bør
du nok overveje din citatteknik. Der er hjælp på hhv.

http://www.usenet.dk/oss/

og

fut:

http://huse-i-naestved.dk

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 26-03-06 20:16

On Sun, 26 Mar 2006 20:17:10 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Dit spørgsmål er off-topic i denne gruppe, det hører hjemme i
-------

Nåt jeg klikker på dit link kommer der kun en boks op, der fortæller
at den gruppe ikke findes ??????
Så du kommer sandelig med et godt råd !!!!!!!!!!!!
Mogens

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-03-06 20:30

On Sun, 26 Mar 2006 21:15:58 +0200, mogens.amd64@gmail.com wrote:

> Nåt jeg klikker på dit link kommer der kun en boks op, der fortæller
> at den gruppe ikke findes ??????

Når jeg klikker på linket, kommer den relevante gruppe

frem i min newsreader. Er det længe siden du har opdateret din gruppeliste
i din Forte Agent?

> Så du kommer sandelig med et godt råd !!!!!!!!!!!!

Ja. Det burde være udmærket ...

Ku' du overtales til at spare lidt på ?'er og !'er?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-06 20:35

mogens.amd64@gmail.com skrev:

>Nåt jeg klikker på dit link kommer der kun en boks op, der fortæller
>at den gruppe ikke findes ??????
>Så du kommer sandelig med et godt råd !!!!!!!!!!!!

Opdater din gruppeliste, det må være lang tid siden, du har gjort
det.

>?????
>!!!!!!!!!!!

Tak for lån, et ? og et ! rækker.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-03-06 20:55

mogens.amd64@gmail.com wrote:

> Nåt jeg klikker på dit link kommer der kun en boks op, der fortæller
> at den gruppe ikke findes ??????
> Så du kommer sandelig med et godt råd !!!!!!!!!!!!

Hmm... Google kan godt finde gruppen
http://groups.google.com/group/dk.fritid.foto.indkoeb?hl=da

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 26-03-06 23:16

> Hmm... Google kan godt finde gruppen
> http://groups.google.com/group/dk.fritid.foto.indkoeb?hl=da

Jeg får også gruppen pænt frem, min OE hopper lige over i.

Mvh
Simon

Fra : Leif Langgaard

Dato : 28-03-06 08:16