Hjælp: Asus p2b-ls hvor stor cpu
Fra : Los Lobotomys

Dato : 17-06-01 12:33

Hej igen alle
Jeg tillader mig igen at spøge dog lidt anderledes da min tekniske expertise
ligge på et meget lille sted ihvertfald når jeg bliver linket til en eller
anden tabel på asus hjemmeside. Jeg vil have en så stor så mulig P3
processor på mit Asus P2B-LS board . Hvad har I erfaringer med holder/dur
til et Asus P2B-LS board af P3 processorere. Pt har jeg en 450mhz p2
monteret. Min manual har revision 1.05 (der står også E265). jeg kører med
den nyeste bios.

Mvh René
ps undskyld jeg indsender denne næsten identiske mail men jeg er sgu teknisk
fattesvag

Fra : Mads K. Hansen

Dato : 17-06-01 13:33

"Los Lobotomys" <_lukather@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> den nyeste bios.
>
> Mvh René
> ps undskyld jeg indsender denne næsten identiske mail men jeg er sgu

Jeg mener absolut at du skal kunne køre med en PIII på 800Mhz og det er
naturligvis med en fsb på 100Mhz.
Jeg har i øvrigt selv kørt med en 600mhz. på et p2b board.

Se desuden denne tabel http://www.asus.com/products/techref/Cpu/p3cpu.html

Mads K. H.