Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterier til Canon videokamera
Fra : René

Dato : 21-03-06 16:37

Hej

Mit videokamera har været på værksted, og dér er det stadig. Tilbudet på
reperation var for dyrt, så de fik lov at beholde kameraet til reserverdele.

Jeg har dog stadig to batterier (2 år gamle men ikke brugt meget), som nu er
ubrugelige for mig. Det drejer sig om et Canon BP-508 (800 mAh) og et
uorginalt Canon BP-522 (2.500 mAH). De passer fx til et Canon MV 600 og
sikkert også til mange flere af Canons videokameraer.

Kan du bruge dem? Det er synd at smide dem ud.

mvh René, Næstved

Fra : Bo Andersen

Dato : 21-03-06 17:29

-CUT-

> Kan du bruge dem? Det er synd at smide dem ud.

Det kan jeg godt. Har selv et MV700 camera.
Jeg betaler naturligvis porto.

-Venligst, Bo Andersen-

Fra : René

Dato : 22-03-06 08:33

> Det kan jeg godt. Har selv et MV700 camera.
> Jeg betaler naturligvis porto.
>
> -Venligst, Bo Andersen-

Hej Bo

Det er desværre allerede afsat. Der var lige én, som var hurtigere end
dig...

mvh René