Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd: Nikon 50D / Canon 350 EOS
Fra : Benzo

Dato : 18-03-06 09:41

Hej

Tråden D. 5 / 3 2006 13:52.

Tak for de mange svar, jeg fik købt et Nikon 50D, Jeg gik længe med et
Canon350 EOS i hovedet, men da jeg fysisk fik dem i hånden og prøvede dem,
Var et Nikon klart for mig et bedre kamera for mig. Anatomisk er nikon langt
bedre at holde på hvis man har en stor hånd. Jeg har haft det en uge og
taget små 400 billeder af alt, for at kende kameraet.

VH

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 16:51

> Tak for de mange svar, jeg fik købt et Nikon 50D

Tillykke med dit nye kamera. Hvis du ikke bliver glad for det, så er det
fordi du slet ikke skulle have valgt et DSLR.

Mvh
Jesper

Fra : KsK

Dato : 19-03-06 21:36

"Jesper Juul Pedersen" <spam> skrev i en meddelelse

> Tillykke med dit nye kamera. Hvis du ikke bliver glad for det, så er det
> fordi du slet ikke skulle have valgt et DSLR.
>
> Mvh
> Jesper

nå men vhsi det gå i stykke skal han nok bliv ked af det 7 uge`s vente tid
på rep hos nikon DK ..,,
men ja lække kamera

KsK