Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering af Sigma AF 100-300mm f/4 APO E~
Fra : WhiteDog

Dato : 17-03-06 23:31

Hej Gruppe,

Jeg har et Nikon D200 og overvejer kraftigt at købe ovenstående
objektiv, da jeg har læst rosende ord om det. Men jeg kender så også til
det her fokus problem med Sigma's HSM optikker og D200'eren.

Er der nogen herinde, som kan fortælle hvad proceduren er. Hvis jeg
køber det i tyskland, vil de så sørge for at få den opdateret, eller
skal jeg selv. Kan jeg, hvis den er indkøbt i tyskland, få den opdateret
i danmark ? Sådan kort sagt, hvad gør jeg ?

/Rudi

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-03-06 23:56

"WhiteDog" <whitedog@voodoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det i tyskland, vil de så sørge for at få den opdateret, eller skal jeg
> selv. Kan jeg, hvis den er indkøbt i tyskland, få den opdateret i danmark

Dårligt råd - når du har bestemt dig for Sigma'en.
Køb en 300mm AF-S f/4 - den er helt i top. Har lånt en i 14 dage. Kom
desværre til at bestille en hos http://shop.multimedia.de/de/ til 890 euro -
håber min bedre halvdel tilgiver mig
Den spiller max. du kan også smide en kelko Pro 300 1.4X teleconverter på
den næsten uden kvalitetstab.

Just my 2 cents

/Johnny

Fra : CS

Dato : 23-03-06 12:35

Kan heller ikke anbefale den sigma - havde den i 14 dage og solgte den
billigt uden en skramme.... alt for dårlig AF og farvegengivelse