Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
8mm smalfilm overført til DVD - hvordan?
Fra : Ole Olsen

Dato : 17-03-06 10:03

Håber det er den rigtige ng., men er der nogen der kan sige mig , hvordan
man overfører en gammel 8mm smalfilm til DVD

På forhånd tak for hjælpen!

Ole Bay Olsen

Fra : Aksel

Dato : 17-03-06 10:37

"Ole Olsen" <ole.bay.olsen@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Håber det er den rigtige ng., men er der nogen der kan sige mig , hvordan
> man overfører en gammel 8mm smalfilm til DVD
>
> På forhånd tak for hjælpen!
>
> Ole Bay Olsen

Det kræver specialudstyr, der er firmaer der kan lave det, men det er ret
dyrt.

Din eneste mulighed er at afspille smalfilmen og optage billederne på
lærredet med et digicam.

Hilsen Aksel

Fra : Ole Olsen

Dato : 17-03-06 11:12

Ja, det måske ikke så dumt endda, men hvilke krav stiller det så til
digicam?

Fra : Lyngby Billed Center

Dato : 17-03-06 13:51

> [...]
> Håber det er den rigtige ng., men er der nogen der kan sige mig , hvordan
> man overfører en gammel 8mm smalfilm til DVD

Hej Ole

Din lokale fotohandler kan altid hjælpe dig.
Men du betaler pr. minut og så løber dét jo hurtigt op hvis du har mange
timer ?

Man kan dog gøre det selv.
Den billigste måde er hvis din projekter stadig virker, for så kan du bruge
et video-overspilningssæt til under 1500,-kr.
Jeg har sendt dig et billede på din mail af produktet.

Mvh.
Henrik Schwarz
hs@lbdc.dk
45930101

www.lyngbybilledcenter.dk
Digital billeder online fra dag til dag.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-06 17:56

Ole Olsen skrev:

>Håber det er den rigtige ng., men er der nogen der kan sige mig , hvordan
>man overfører en gammel 8mm smalfilm til DVD

http://smalfilm.dk har ret rimelige priser, så medmindre du har
store mængder kan det næppe betale sig at anskaffe noget udstyr
selv.

Har intet tilhørsforhold til dem og har aldrig selv brugt dem.
så ryger du på min ignoreringsliste.