Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF print udskrives i frimærke størelse
Fra : ddfdf

Dato : 04-06-06 14:42

Når jeg bruger Adobe's reader 7 udskrives PDF filer i små frimærke
størelser på parpiret.
Hvis jeg derimod bruger FoxIt reader er der intet problem.

Hvad kan problemet skyldes?
Hvodan rettes det i Adobe reader?

Mvh
Martin

Fra : KNL DtP

Dato : 04-06-06 14:56

"ddfdf" <fdffd@tgtdddgh.org> skrev i en meddelelse

> Når jeg bruger Adobe's reader 7 udskrives PDF filer i små frimærke
> størelser på parpiret.

Står den ikke til at have flere sider pr. A4 ark? Har du prøvet at udskrive et
dokument, som indeholder flere sider? Hvis siderne kommer på samme ark, men
som frimærker, så er det nok denne setting.

Prøv ellers at se hvordan den står under Print og Paper Scaling.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : ddfdf

Dato : 04-06-06 16:07

KNL DtP skrev:
> [...]
> som frimærker, så er det nok denne setting.
>
> Prøv ellers at se hvordan den står under Print og Paper Scaling.

Hvis jeg udskriver en pdf som indeholder flere sider, bliver alle
siderne udskrevet med ét frimærke på hver side.

Det skal lige siges at hvis jeg udskriver til en anden printer virker
det fint. Det er kun til denne ene... undrede mig bare over at foxit
godt kan klare opgaven, hvorfor det må være en indstillig i adobe reader.

Hvis jeg prøvet på en pc med adobe reader 5.x virker det også...
Men aldrig med version 7 (har prøvet fra en del computere nu)

Hvad kan det dog skyldes