MySQL opslag og forskel på store/små bogst~
Fra : Magnus

Dato : 04-06-06 12:27

.... FROM Users WHERE password=" & request.form("password") & ""

Hvordan får jeg den til se forskel på store/små bogstaver i et password når
den søger i MySQL-databasen efter en bruger?

Den godkender password "abcdefg" selv om det er "aBcDeFg" der står i
databasen.

/Magnus

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-06-06 13:46

On Sun, 4 Jun 2006 13:27:22 +0200, "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk>
wrote:

> [...]
>den søger i MySQL-databasen efter en bruger?
>
>Den godkender password "abcdefg" selv om det er "aBcDeFg" der står i

... WHERE BINARY password=

Du kan også sætte dette som en egenskab overordnet på feltet.

--
- Peter Brodersen
Ugens værktøj - Find vej: www.findvej.dk