firefox - bredde på google felt ?
Fra : TDJ

Dato : 04-06-06 12:08

Findes der en måde at få google søgefejl (t.h. for adressebar)
gjort bredere ?

I f.eks. Maxthon kan man bare trække det bredere, men denne mulighed
findes ikke i FF. Heller ikke under "customize" menuer.

Måske en udvidelse eller en userstyle eller noget til
greasemonkey ?

Det er noget af det sidste jeg mangler for at have en
perfekt browser.

--
---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : Erik Nielsen

Dato : 04-06-06 13:38

"TDJ" <myicqpizza@gmx.netostemad> skrev i en meddelelse
> [...]

> ---
> fjern alle madvarer ved svar
>
> my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Resize Search Box er en addon der kan det du søger.

Findes på: https://addons.mozilla.org/firefox/349/

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : B.Lauritzen

Dato : 06-06-06 07:49

TDJ wrote:
> [...]
>
> Måske en udvidelse eller en userstyle eller noget til
> greasemonkey ?
>
> Det er noget af det sidste jeg mangler for at have en

Hvis du i din profilfolder laver en user.js fil og indsætter denne streng:

user_pref("keyword.URL",
"http://www.google.com/search?btnG=Google+Search&q=");

kan du bruge adressefeltet som en normal googlesøgning, det burde vel
være bredt nok.