for hurtig cpu
Fra : henrik jakobsen

Dato : 17-06-01 12:05

findes der et program som kan sætte cpu hastigheden ned ?
jeg sidder med et spil fra 98 som ikke vil køre ordentelig
og det sløver hele maskinen ned til den næsten går i stå.
spillet hedder axis&allies !!
--

Med Venlig Hilsen
Henrik Jakobsen

Fra : Madsen

Dato : 17-06-01 12:58

"henrik jakobsen" <siefert@pc.dk> skrev:

> findes der et program som kan sætte cpu hastigheden ned ?
> jeg sidder med et spil fra 98 som ikke vil køre ordentelig
> og det sløver hele maskinen ned til den næsten går i stå.
> spillet hedder axis&allies !!

Jep.
Jeg brugte engang selv et der hedder Moslow

Så vidt jeg husker er det dog beregnet til spil der kører i DOS
og ved ikke om axis&allies gør det.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.