Andet multimedie
bentjuul 3670
skærmkort driver til Armada 1700 (bærbar)
Fra : jakob

Dato : 03-06-06 21:22

Hejsa

Jeg efterlyser en WinXP skærmkort driver til en Armada 1700 bærbar PC.
Nogen der ved hvor en sådan kan findes?

På forhånd Tak
Jakob

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-06-06 22:32

jakob skrev:

>Jeg efterlyser en WinXP skærmkort driver til en Armada 1700 bærbar PC.
>Nogen der ved hvor en sådan kan findes?

Findes sikkert ikke, den er jo meget gammel.

Men du er nu havnet i en forkert gruppe til spørgsmålet.

news:dk.edb.hardware.baerbar vil være den rigtige gruppe til det
(herinde drejer det sig om grafikbehandling på computer).

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft