MS Windows
briani 27239
Q: Hvor ligger mails på XP?
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 01-06-06 11:49

Jeg skal back'e en XP maskine op og vil gerne vide hvilke arkiver der
rummer brugerens mail?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-06 11:56

Stig Leerbeck wrote:
> Jeg skal back'e en XP maskine op og vil gerne vide hvilke arkiver der
> rummer brugerens mail?
> Stig Leerbeck

Det kan ikke altid siges sikkert, da man frit kan flytte dem - men gå i
"Denne Computer" og højreklik på "Dokumenter" og vælg "Egenskaber" - der
står det.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-06 22:09

Jan Vestergaard wrote:
> Det kan ikke altid siges sikkert, da man frit kan flytte dem - men gå
> i "Denne Computer" og højreklik på "Dokumenter" og vælg "Egenskaber"
> - der står det.

Ups - det var selvfølgelig noget vrøvl - beklager !

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Martin Schultz

Dato : 01-06-06 12:19

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> skrev 2006-06-01:
> Jeg skal back'e en XP maskine op og vil gerne vide hvilke arkiver der
> rummer brugerens mail?

Det kommer meget an på hvilket mail program og versionen af dette.

Er det outlook express kan du finde en lille guide til hvordan man
finder det her:

http://www.adsltips.dk/oe-backup.php

og her er en guide til hvordan man laver backup af outlook:

http://www.adsltips.dk/outlook-backup.php

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Reno Raines

Dato : 01-06-06 21:48

> Jeg skal back'e en XP maskine op og vil gerne vide hvilke arkiver der
> rummer brugerens mail?

Hvis det er Outlook express så prøv at kig i noget der ligner:

C:\Documents and Settings\[user name]\Local Settings\Application
Data\Identities\[maskine-generet identitet]\Microsoft\Outlook Express

Postbakkerne ender på .dbx.

MVH

RR

Fra : preben nielsen

Dato : 04-06-06 17:24

"Stig Leerbeck" <stigleerbeck@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal back'e en XP maskine op og vil gerne vide hvilke
> arkiver der
> rummer brugerens mail?

Var det ikke nemmere at køre "Guiden overførsel af filer og
indstillinger" ? Så kommer det opså på plads på den nye maskine.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk