plex 12/10/32 ide
Fra : Kim Poulsen

Dato : 17-06-01 11:40

hejsa, min brænder fungere ikke under w2k mere, som om den ikke bliver
detectet som en brænder eller sådan noget.
men jeg kan godt læse cd'er fra drevet
men diverse brændersoftware finder den ikke
plextools ej heller kan godt se drevet men siger at der ikke er en plex
recorder i mit system
hvad pokker kan der være galt
har de nyeste via 4in1 drivere inden om det så har noget at sige eller hva
mit system er:
duron 650
asus a7v
512 mb pqi ram
osv
help

Fra : Madsen

Dato : 17-06-01 11:53

"Kim Poulsen" <klp@vejen-net.dk> skrev:

> hejsa, min brænder fungere ikke under w2k mere, som om den ikke bliver
> detectet som en brænder eller sådan noget.

Prøv <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom> og led efter denne
tråd:

Subject: Hvorfor virker min plextor i WinME og ikke i Win2k?
Date: Fri, 15 Jun 2001 23:16:24 +0200

Det ser ud som om han har haft lignende problemer som dem
du sidder med pt.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Rasmus Klausen

Dato : 17-06-01 22:16

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom> og led efter denne
> tråd:
>
> Subject: Hvorfor virker min plextor i WinME og ikke i Win2k?
> Date: Fri, 15 Jun 2001 23:16:24 +0200
>
> Det ser ud som om han har haft lignende problemer som dem
> du sidder med pt.
>
> --
> Mvh. Madsen
> Remove »who« in email.

Jep, jeg fjernede VIA´s IDE driver og hentede nyeste IDE drivere hos MS så
nu kører det igen.
Mvh
Rasmus