MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HJÆLP!!! Active X???
Fra : L@rs

Dato : 26-05-06 17:25

Hej

Jeg har lige geninstalleret min PC, WIN XP Home

Men når jeg kommer til en Internetside, hvor der kræves
installering af et Active X komponent går Explorer død og lukker.

Det er i dette tilfælde en side hvor der skal installeres "Schokwave player"
Har forsøgt, at hente playeren på hjemmesiden. Men her kræves også
at der installeres Active X komponent, som jo ikke kan lade sige gøre.

Kan jeg på en eller anden måde fjerne Explorer og geninstallere den igen.
Har dog prøvet under tilføj/fjern komponenter til Windows uden held.

mvh.

Lars

Fra : John

Dato : 26-05-06 19:12

"L@rs" <lkj002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lukker.
> Det er i dette tilfælde en side hvor der skal installeres

Alternativ download:

http://majorgeeks.com/download.php?det=4272

Download til skrivebord og installer derfra.

Mvh John