MS Windows
briani 27239
Udvidet skrivebord
Fra : carsten

Dato : 17-05-06 13:50

Hej med jer.
Jeg vil gerne have udvidet skrivebord således at man kan have forskellige
programmer kørende fra samme computer på forskellige skærme.
Samtidig vil jeg gerne have proceslinien på begge skærme. Kan det lade sig
gøre. Hvis ja - hvordan?

--
Se min hjemmeside: www.supertipsligaen.dk
En tipsliga med divisioner, hvor der kæmpes om point.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-06 14:22

"carsten" <try.to@guess.who> writes:

> [...]
> programmer kørende fra samme computer på forskellige skærme.
> Samtidig vil jeg gerne have proceslinien på begge skærme. Kan det lade sig

Sæt enten et ekstra grafikkort i, eller køb et der understøtter flere
skærme.

Er det ikke muligt, så har Matrox en VGA-Y-splitter
(http://gizmodo.com/gadgets/peripherals/matrox-vga-ysplitter-136081.php)

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : carsten

Dato : 18-05-06 07:41

Tak for dit svar !
Jeg ved ikke om jeg har formuleret mig forkert.

Mit grafikkort understøtter flere skærme.
Jeg har sat en fladskærm til min bærbare, og laver herefter udvidet
skrivebord.
Men det jeg spørger om er:
Jeg vil gerne have proceslinien på begge skærme. Kan det lade sig gøre. Hvis
ja - hvordan?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-06 12:06

"carsten" <try.to@guess.who> writes:

> Jeg vil gerne have proceslinien på begge skærme. Kan det lade sig gøre. Hvis
> ja - hvordan?

Jeg tror ikke standard XP kan gøre det, men jeg har engang brugt et
sharewareprogram der kunne.

Hvis du kan overbevise mig om at du gerne vil bruge pengene, kan jeg
prøve at se om jeg kan hitte ud af hvad det hed.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : carsten

Dato : 18-05-06 12:35

Øh ja. Nu ved jeg ikke hvordan jeg skal overbevise dig.... Jeg kan jo starte
med at være ærlig !!!

Ja jeg vil gerne bruge pengene hvis man kan få det for 100 - 150 kr. Måske
200 kr. Men så heller ikke mere.

Hvis det er grundlag nok til at finde programmet må du da gerne det.
Hvis ikke du vil bruge tiden på det er dette også ok, og du får tak med
herfra for oplysningen om sharewareprogrammet. Så vil jeg selv lede (gør jeg
i øvrigt lige alligevel ).

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 18-05-06 15:18

> [...]

> herfra for oplysningen om sharewareprogrammet. Så vil jeg selv lede (gør jeg

Den menneskelige hukommelse er underlig - jeg kom i tanker om det da
jeg læste ovenstående.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/

De vil have $40 for det (plus moms).

Den facilitet jeg brugte mest var at kunne flytte fuldskærmsvinduer
til den anden skærm - jeg havde ikke brug for processlinien.
--
Thorbjørn Ravn Andersen