MS Windows
briani 27239
Kan kum køre CDen en gang,anden gang siger~
Fra : jama

Dato : 17-05-06 10:32

"Prøver endnu engang til her.Har også postet i ng.CD drev og
Bærbar,da jeg ikke er sikker på hvor det høre til"

Kan kun se min CD første gang,jeg sætter en CD i mit drev" Sættes en ny i
Skriver Windows,at der ikke er noget Medie i drevet.

Kommer en ny CD i, skal man normalt kunne se titlen,men nej
jeg skal genstarte for at se CDens navn og afspille den.Mit OS er XPpro
sp2.Jeg har sat drevet til standard og automatisk afspilling,som jeg fik at
vide for længe siden.Det normale er jo,at når en ny CD sættes i
drevet,kommer titlen frem på computerens displaye,men jeg må
genstarte den,eller opdat.dens driver? Hvorfor,min PC er en "Bærbar
Acer Travel 530 Pentium 4" m.trådløs,med en kombineret brænder og DVD
drev,512 Ram.Ellers køre systemet godt nok, og alle opdateringer er der.
CD drevet er et "QSI CDRW/DVD SBW-241"
FOR AT SIGE DET RENT UD,DET ER NOGET LORT,AT DER SKAL DET TIL
(genstarte eller opdat af driver etc.) FOR AT SE CDen,DER SÆTTES I !!!
Mvh.Jama

Fra : Peter

Dato : 17-05-06 11:54

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan kun se min CD første gang,jeg sætter en CD i mit drev" Sættes en ny i
> Skriver Windows,at der ikke er noget Medie i drevet.

Prøv at starte computeren i fejlsikker tilstand. Gå derefter ind i
Enhedshåndteringen og fjern pågældende drev.
Genstart computeren.
Windows vil under opstarten installere dit drev igen.

PeterB

Fra : jama

Dato : 23-05-06 09:23

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Enhedshåndteringen og fjern pågældende drev.
> Genstart computeren.
> Windows vil under opstarten installere dit drev igen.

Det vil jeg prøve,tak.
Mvh.Jama