MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
framedyn.dll
Fra : Jacob Frejlev

Dato : 12-05-06 19:31

når jeg skal installer noget på min computer sige den at den ikke kan finde
framedyn.dll

jeg kan godt finde filen hvis jeg søger efter den!

Hvad gør jeg lige???

Jacob Frejlev
www.frejlev.com

Fra : Nørd

Dato : 12-05-06 19:58

"Jacob Frejlev" <frejlevdk2005@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:4464d478$0$60787$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> når jeg skal installer noget på min computer sige den at den ikke kan finde
> framedyn.dll
>
> jeg kan godt finde filen hvis jeg søger efter den!
>
> Hvad gør jeg lige???

Jeg ville gå i start og kør, her ville jeg skrive

Regsvr32 framedyn.dll

OK til det, herefter ville jeg genstarte maskinen.

Nord

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 12-05-06 21:27

så skriver den bare:

Loadlibrary("framdun.dll")mislykkeses - den angivne modul blev ikke fundet

Jacob Frejlev
www.frejlev.com

Fra : Leif Neland

Dato : 15-05-06 09:04

> så skriver den bare:
>
> Loadlibrary("framdun.dll")mislykkeses - den angivne modul blev ikke fundet

Jeg håber det er skrevet af i hånden - der er mindst fire stavefejl i den
ovenstående linie, de to første er fatale.

Leif

Fra : jda

Dato : 12-05-06 21:40

Fri, 12 May 2006 20:31:28 +0200 skrev Jacob Frejlev i
dk.edb.system.ms-windows :

> når jeg skal installer noget på min computer sige den at den ikke kan finde
> framedyn.dll
>
> jeg kan godt finde filen hvis jeg søger efter den!
>
> Hvad gør jeg lige???

Hvor ligger filen henne på din computer?
--
Jakob
Få en gratis koncertoplevelse til Depeche Mode 7. juni

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 13-05-06 06:12

d:\windows\$NtServicePackUninstall$
d:\windows\servicePackFiles\386
d:\windows\system32\wbem

Jacob Frejlev
www.frejlev.com

Fra : Ricko.

Dato : 13-05-06 06:43

> d:\windows\$NtServicePackUninstall$
> d:\windows\servicePackFiles\386
> d:\windows\system32\wbem

Det er vel ikke fordi at det du vil installere vil lægge sig på c drevet

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 13-05-06 08:43

det er directx som jeg er ved at ligge ind!!

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 13-05-06 11:44

"Jacob Frejlev" <frejlevdk2005@yahoo.dk> skrev:
Fri, 12 May 2006 20:31:28 +0200 i dk.edb.system.ms-windows
>når jeg skal installer noget på min computer sige den at den ikke kan finde
>framedyn.dll
>jeg kan godt finde filen hvis jeg søger efter den!
>
>Hvad gør jeg lige???

Det mest nærliggende er da at starte med at læse:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;319114

Erik Helmer Nielsen