Domæne til salg
Fra : Steffan Scheel-pouls~

Dato : 17-06-01 10:53

Jeg har et domæne tilovers hvis nogen skulle være interesseret.

www.flash-design.dk

Pris idé: kr. 3.000,-

Henv. ssp@mobilixnet.dk

--
Posted from runningman.mobilixnet.dk [212.97.204.27]

Fra : ..: SpiFF :..

Dato : 19-06-01 09:08

"Steffan Scheel-poulsen" <ssp@mobilixnet.dk> wrote in message

> Jeg har et domæne tilovers hvis nogen skulle være interesseret.
>
> www.flash-design.dk
>
> Pris idé: kr. 3.000,-

IDIOT !! Tag din haj-virksomhed til en køb-salg gruppe og få dit et liv i
stedet for at jage sagesløse flash-designere.

Hvad med at du selv bruger domænet til noget nu du har købt det ? ellers lad
en anden bruge det til noget konstruktivt UDEN at du tjener noget på det.

---

...: SpiFF ::.

Fra : jønke nielsen

Dato : 15-08-01 15:29

SLAP AF BOYS ELLERS FÅR I KNIVEN, OG LAD DA MANDEN TJENE LIDT HÅNDØRE....

PS.. KØB LIGE MIN BOG IKKE

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jokum snusk

Dato : 19-06-01 11:47

Jeg har et domæne tilovers hvis nogen skulle være interesseret.

www.stårderidiotipndenpåmig.dk

Pris idé: en trilliard

--

:
[...]
: --
: Posted from runningman.mobilixnet.dk [212.97.204.27]
: via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Fra : MZH

Dato : 19-06-01 12:44

Nogen der vi splejse...

On Tue, 19 Jun 2001 12:47:05 +0200, "jokum snusk"
<jokum_snusk@hotmail.com> wrote:

>Jeg har et domæne tilovers hvis nogen skulle være interesseret.
>
>www.stårderidiotipndenpåmig.dk
>
>Pris idé: en trilliard

Remove "nospam" from e-mail in replies

Fra : Thor

Dato : 21-06-01 21:09

yo
ville lige sige....er TOTALT enig med jer om at han er sqda en
kæmpe-nar!!!!!!!!!!
det var det eneste

Thor