MS Windows
briani 27239
forbindelse mellem link i OE til IE
Fra : LA

Dato : 30-04-06 21:04

Hej.
Jeg vil gerne have at når jeg har en link til en hjemmeside i en mail, at
denne link bliver åbnet i Mozilla Firefox.
Hvor kan jeg finde denne forbindelse jeg har nu imellem OE og IE så jeg kan
ændre den.
Mvh Lars

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-04-06 21:15

On Sun, 30 Apr 2006 22:03:33 +0200, LA wrote:

> [...]
> denne link bliver åbnet i Mozilla Firefox.
> Hvor kan jeg finde denne forbindelse jeg har nu imellem OE og IE så jeg kan

Så vidt jeg ved er du nød til at sætte Firefox op til at være
standard-browser under windows for at det sker. Men når du så har gjort det
skulle den gerne åbne automatisk når du klikker links i Outlook.

Hvis ikke den er standardbrowser, kan du sætte den op til at være det
således:

I Firefox vælges

Funktioner->Indstillinger...->Generelt->Undersøg nu

--
np: (Foobar 2000 is not active
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : LA

Dato : 30-04-06 22:02

> [...]
> således:
>
> I Firefox vælges
>
> Funktioner->Indstillinger...->Generelt->Undersøg nu

Mange tak det virker.
Lars