MS Windows
briani 27239
Media Player
Fra : Tina

Dato : 30-04-06 17:15

Hvordan kan jeg se, hvor mine kopierede musik-filer bliver afspillet fra ?
Jeg har flyttet dem til D:\musik - og efter dette, kan jeg bare ikke se
filerne i MP. Og kan jo netop ikke huske, hvor jeg flyttede dem FRA.....
D:\Musik er tilføjet under "Overvåg" mapper".
Hvis jeg i Stifinder kigger under D:\Musik, så er der maaange flere filer,
end når jeg kigger under Albumkunstner i MP. Skal de to visninger ikke vise
det samme ? Håber på jeres hjælp. Mvh Tina

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 30-04-06 19:59

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> end når jeg kigger under Albumkunstner i MP. Skal de to visninger ikke
> vise det samme ? Håber på jeres hjælp. Mvh Tina

Mon ikke du bare skal slette dine gamle afspilningslister
som sikkert har ligget i C:\Documents and Settings\dit
brugernavn\Dokumenter\musik
Og så bagefter importere din musik fra D:\musik
Sådan slettes en afspilningsliste Klik på Bibliotek.
Udvid Afspilningslister i indholdsruden,
højreklik på den afspilningsliste, du vil slette, og klik derefter på Slet.
Hvis du bliver bedt om det, skal du vælge en af følgende indstillinger:
Slet kun fra bibliotek
Slet fra bibliotek og fra Denne computer
mvh Bjarne