MS Windows
briani 27239
MCE 2005 på dansk og engelsk
Fra : Morten

Dato : 28-04-06 11:36

Jeg havde 2 DELL computere, det vil sige nu har jeg kun 1, da den ene er
blevet stjålet.

Den der blev stjålet kørte med MCE 2005 DK og den DELL jeg har stående
tilbage kører med MCE 2005 UK. Jeg har begge DVD installationsskiver
liggende med tilhørende key.
Da jeg har begge licenser, kan jeg så ændre min MCE 2005 UK som jeg kører
med nu, til den danske version uden at installere på ny?
Jeg tænker på om jeg kan "nøjes" med at køre en reparation med den MCE 2005
DK DVD jeg nu har liggende?
Eller er der en anden løsning?

BG

Fra : Morten

Dato : 28-04-06 11:52

Fysisk er/var computerne ens, men købt med 1 måneds interval, derfor har den
ene MCE 2005 UK og den anden MCE 2005 DK.

Fra : Ricko.

Dato : 28-04-06 13:50

"Morten" <nogen@etellerandet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med nu, til den danske version uden at installere på ny?
> Jeg tænker på om jeg kan "nøjes" med at køre en reparation med den MCE

nej

Fra : Kim S

Dato : 28-04-06 17:19

> [...]
> Da jeg har begge licenser, kan jeg så ændre min MCE 2005 UK som jeg kører
> med nu, til den danske version uden at installere på ny?

Du kan bare køre den danske sprogpakke oveni den engelske du har på.

Mvh, Kim