MS Windows
briani 27239
Opgadere ulovlig "corporate edition (dk)" ~
Fra : KT

Dato : 26-04-06 18:00

Hej, jeg "kender én" som kører med windows "corporate edition" (ulovlig) på
sin på.
Kan han uden videre købe en "home edition" og installere den oveni?
(Så han slipper for at geninstallere alle programmer mm.)

Hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad kan han så gøre?

Håber i kan hjælpe.

Mvh Kim

Fra : TJ

Dato : 26-04-06 18:34

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg "kender én" som kører med windows "corporate edition" (ulovlig)
> på sin på.
se venligst denne tråd
mvh TJ

Fra : Leif Neland

Dato : 26-04-06 19:00

"TJ" <junggreengaavaekspammer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se venligst denne tråd
> mvh TJ

Det er jo ikke en tråd, men kun starten. Kan du ikke give konklutionen i
stedet?

Leif

Fra : TJ

Dato : 26-04-06 19:41

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo ikke en tråd, men kun starten. Kan du ikke give konklutionen i
> stedet?

Det troede jeg egenligt også jeg gjorde
Prøver lige igen: news:44452978$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk
Men bemærk også kommentar fra Knud Gert Ellentoft aka Kerim Ellentoft

mvh TJ

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-04-06 19:14

KT skrev:

>Kan han uden videre købe en "home edition" og installere den oveni?

Nej, for den ulovlige er formentlig en pro og så er det ikke
muligt at »nedgradere«.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Kent Friis

Dato : 26-04-06 20:36

Den Wed, 26 Apr 2006 20:13:57 +0200 skrev Kerim Ellentoft:

> Nej, for den ulovlige er formentlig en pro og så er det ikke
> muligt at »nedgradere«.

Dagens bedste argument for at bruge piratkopieret software... "Det
er ikke muligt at nedgradere til en lovlig version"

Mvh
Kent

Fra : KT

Dato : 26-04-06 21:03

> Nej, for den ulovlige er formentlig en pro og så er det ikke
> muligt at »nedgradere«.
> --
> Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft

Hvad så hvis han køber en Pro version. Tror i så det kan lade sig gøre?

Kan han så installere den oveni (Eller blot skifte nøglen ud) ?
Den gamle var jo stadig en "Corporate", den version skiller sig jo lidt ud
fra de andre ved ikke at skulle aktiveres da den blev installeret.

Mvh Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-04-06 21:10

KT skrev:

>Hvad så hvis han køber en Pro version. Tror i så det kan lade sig gøre?

Ingen anelse, men humlen i mit svar, var at man ikke installere
en mindre version oven i en større.

F.eks. installere en ME oveni en 2000, hvis man skulle få den
lyst (blot som eksempel, det er ikke nødvendigt med kommentarer
dertil ).

Fra : KT

Dato : 27-04-06 18:12

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> Ingen anelse, men humlen i mit svar, var at man ikke installere
> en mindre version oven i en større.

Jeg tog chancen og købte en Pro version. Det lykkedes at skifte
produktnøglen ud med den lovlige
(Jeg brugte
http://catalog.microsoft.com/genuine/purchase/UpdateInstructions.aspx til at
skifte nøglen)

Jeg går ud fra at det er lykkedes siden windows ikke har brokket sig, tror
i ikke det er korrekt?
(Jeg tænker på om jeg kan risikere at den først brokker sin om eks. en uge)

Mvh Kim