MS Windows
briani 27239
Problem-> Alle Programmer
Fra : TL

Dato : 26-04-06 09:35

Hej gruppe, jeg har et lille problem.
Sagen er at jeg efterhånden har fået installeret en del programmer på min
pc.
Når jeg så klikker på Start --> Alle Programmer, så er der 4 kolonner med
installerede programmer, men programmerne i den yderste højre kolonne 'rager
uden for skærmen', så det er temmelig svært at se hvad der ligger dér!!!!

Hvordan rettes dette?

Uden at afinstallere programmer, forståes!

På forhånd tak

/Torben

Fra : emj

Dato : 26-04-06 10:03

TL skrev:

>Hvordan rettes dette?
Skift til en større skærmopløsning eller
Ryd lidt op i søjlerne. Det hele kan sagtens være i en enkelt søjle,
selv om du har mange programgenveje der..
Saml nogle af programmerne i mapper.
En mappe med Microsoftprogrammer
En mappe med Adobeprogrammer
osv.
Du tager bare ved filer eller mapper med musen og flytter dem rundt
som det passer dig

>Uden at afinstallere programmer, forståes!
De render ingen steder. Det er jo bare genveje til programmerne, der
ligger der.

Hilsen emj

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-04-06 11:58

Den 26-04-06 10.34 skrev TL følgende:

> [...]
> uden for skærmen', så det er temmelig svært at se hvad der ligger dér!!!!

Ud over emjs forslag:
Omdøb genveje/mapper med lange navne til nogle kortere navne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : TL