MS Windows
briani 27239
"sens til" problem
Fra : Nyheder

Dato : 20-04-06 06:34

Hej NG.

Jeg har lige oplevet et underligt problem på en af mine venners problemer.

Hvis man højreklikker på et dokument og vælger send til så fryser skærmen og
så er man efter et øjeblik afslutte task.

Det er sådan som jeg forstå kommet efter han har sat en sandisk usbkey i
maskinen????

Er der et sted hvor man evt kan se hvad der ligger i "send til"

Håber nogen kan hjælpe.

Sten

Fra : Ole C

Dato : 20-04-06 08:50

Nyheder skrev blandt andet:

> Er der et sted hvor man evt kan se hvad der ligger i "send til"

Der bør ligge en mappe der hedder "SendTo" - sandsynligvis under Windows.

--
vh
Ole C

Fra : Dino

Dato : 20-04-06 12:37

Den 20-4 2006 skrev Ole C i dk.edb.system.ms-windows:

> Der bør ligge en mappe der hedder "SendTo" - sandsynligvis under
> Windows.

I WinXP Home er det i "C:\Documents and Settings\*bruger*\SendTo"

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Ole C

Dato : 20-04-06 13:32

Dino skrev blandt andet:

> I WinXP Home er det i "C:\Documents and Settings\*bruger*\SendTo"

Ja - OK. Medmindre man har lagt den et andet sted. Det er længe siden jeg
har haft alle mapper liggende der hvor Microsoft synes jeg skal have dem
--
vh
Ole C

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-04-06 12:37

"Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man højreklikker på et dokument og vælger send til så fryser skærmen
> og så er man efter et øjeblik afslutte task.

http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/918165

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --

Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-04-06 13:12

"Henrik Nielsen" <henrik@configdata.invalid> skrev i en meddelelse

> "Nyheder" <virker.ikke@svar.til.gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/918165

Og på dansk her..
http://www.computerworld.dk/debat/984

Det hjalp for mig..

// Sid

Fra : Nyheder

Dato : 20-04-06 18:40

Hej Alle

Tak for svarene. Nu har jeg noget at arbejde med næste gang jeg komme til
hans PC.

Hilsen
¨
Sten