MS Windows
briani 27239
Prøver igen - Sort skærm efter standby
Fra : Lars Christensen [67~

Dato : 19-04-06 12:56

Hej.

Jeg skrev dette indlæg for nogle dage siden, men fik ikke svar, så jeg
prøver igen.

Jeg skriver i håb om nogen her kan hjælpe mig.

Min Medion MD95800 er begyndt at drille. Den er sat op til at gå i
standby i strømstyring, når jeg ikke har rørt den nogle minutter.
Problemet er, at jeg nu ikke længere kan få den i gang efter standby.
Dvs. det virker til at det udelukkende er skærmen, der ikke vil starte
op igen. Det virker som om den igen starter op, blot med sort skærm.

Hvis jeg bruger dvalefunktionen fungerer det fint, men da jeg ofte har
den med til undervisning, er det smart at den hurtigt er i gang igen.

Jeg har forsøgt at lege lidt med instillingerne i strømstyring, men kan
ikke få det til at spille.

Eneste hardwareændring, er at jeg har opgraderet rammodulerne til 2 x
512 MB Kingston PC2 - 4200 CL4. Der sad to 256 MB Samsung af samme type
i maskinen, da den blev købt. Kan det spille ind?

Nogen her, der ville kunne komme med et godt bud på hvad problemet kan
være og hvordan det kan løses?

Venligst

Lars Christensen
Fanø