MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
skifte ikon i acdsee ?
Fra : ingen@hjemme.com

Dato : 18-04-06 13:55

hej hvordan er det nu at man skifter ikon ? jeg instalerede den nye
acdsee men den stinker så bruger min gamle classic men nu har ikonerne
ændret sig til de nye som er ireterende orange jeg kan ikke huske
hvordan man gør har prøvet at højreklikke og der er ikke noget at
ændre der så vidt jeg kan se ud over at skifte program der åbner
billedfilerne håber at nogen kan hjælpe

Fra : Ole C

Dato : 18-04-06 14:38

ingen@hjemme.com skrev blandt andet:

> [...]
> hvordan man gør har prøvet at højreklikke og der er ikke noget at
> ændre der så vidt jeg kan se ud over at skifte program der åbner

Hvis du af-installerer den version du ikke vil bruge, så bør den da også
have fjernet ikonerne.
Ellers prøv at gen-installere den version du agter at bruge.
--
vh
Ole C

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-04-06 22:17

<ingen@hjemme.com> skrev

> [...]
> hvordan man gør har prøvet at højreklikke og der er ikke noget at
> ændre der så vidt jeg kan se ud over at skifte program der åbner

Er det 7.0?

Den kørte også elendigt her, kors hvor den sløver systemet.

Men din gamle installation burde da ligge der endnu, den bliver ikke slettet
hvis du installerer ver 7.0. Så du skal bare afinstallere den nye version.

Claus