MS Windows
briani 27239
slette fil ?
Fra : U W

Dato : 14-04-06 11:39

Hey
Kan ikke få slettet følgende Adobe Reader 7.0 fil fra min pc:
"pdfshell.dll". Resten har jeg fået smidt ud, men denne fil kan jeg ej
få bugt med. Så instrukser ønskes...Der har været fejlmeldinger på mit
Adobe - derfor reinstall.
mvh
ulrik

Fra : Max

Dato : 14-04-06 12:14

Hej

> "pdfshell.dll". Resten har jeg fået smidt ud, men denne fil kan jeg ej

Nu skriver du ikke noget om dit styresystem, men ude på nettet burde
du kunne finde et delete program der kan slette den slags genstridige
filer.

Mvh Max

Fra : John

Dato : 14-04-06 12:24

"U W (slet BORY6)" skrev i en meddelelse

> Kan ikke få slettet følgende Adobe Reader 7.0 fil fra min pc:
> "pdfshell.dll".

Et gratis værktøj:

http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_12994923.html

Mvh John