Promise problem i Win2K Server
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-06-01 10:12

Hey NG!

Jeg sidder med et meget mystisk problem. Jeg har en Promise Ultra 100 ctrl.
siddende i min filserver. Herpå sidder der p.t. 2 diske.

Bruger jeg f.eks. WinCommander ell. Stifinder på min klient til at kopiere
fra disk til disk (hvor af den ene sidder på Promise ctrl. i serveren) så
ryger serveren af netværket efter kort tid.

Prøver jeg så at kopiere direkte på serveren mellem de 2 netværksdrev, så er
der ingen problemer.

Jeg får desuden denne fejlmelding i Windows 2000 Server (i Eventviewer):
The description for Event ID ( 26 ) in Source ( Ultra ) cannot be found. The
local computer may not have the necessary registry information or message
DLL files to display messages from a remote computer. The following
information is part of the event: \Device\Scsi\Ultra1.

Jeg har prøvet at opdatere drivere osv. men ingen held. Håber nogen har et
forslag.....thx!

MVH
Hernik Pedersen