MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke komme ind i Firewallen på min XPp~
Fra : jama

Dato : 10-04-06 09:26

Har spurgt om det før,når jeg går ind i Kontrolcenter og trykker på Windows
SikkerhedsCenter og så på Firewall,kommer følgende fejlmeddelelse
"Windows kan ikke vises indstillingerne for Windows Firewall af ukendt
årsag"
Dengang førsøgte Riko at hjælpe,men uden resultat. Hvad gør jeg jeg,jeg kan
jo ikke indstille noget Program m.Firewall mere,dvs.jeg ikke har kontrol
over sikkerheden mere!! Det er noget Lort, rent ud sagt.
Håber en med lidt held,måske kan hjælpe.
Mvh. Jama.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-04-06 10:56

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kontrol over sikkerheden mere!! Det er noget Lort, rent ud sagt.
> Håber en med lidt held,måske kan hjælpe.

Der er lidt om problemet her, og også mulige løsninger.

http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm

Mvh.

Karsten

Fra : jama

Dato : 10-04-06 14:14

"Karsten Jensen" <okokokokokok@invalid> skrev i en meddelelse

> Der er lidt om problemet her, og også mulige løsninger.
>
> http://windowsxp.mvps.org/sharedaccess.htm
>
> Mvh.

Tak,det var netop det program der afhjalp problemmet.
Mvh.Jama