MS Windows
briani 27239
Hukommelsen kunne ikke written..)
Fra : Peter Jensen

Dato : 08-04-06 17:29

Hvad betyder "Hukommelsen kunne ikke written..." eller "Hukommelsen kunne
ikke read..." som jeg ind imellem når jeg lukker Pc'en som kører WinXP pro?
--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 08-04-06 19:54

Henholdsvis:
Hukummelsen kunne ikke skrives til.
Hukommelsen kunne ikke læses fra.

Kan skyldes at programmet forsøger at læse eller skrive til hukommelse
det ikke "ejer".

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-04-06 21:06

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Henholdsvis:
> Hukummelsen kunne ikke skrives til.
> Hukommelsen kunne ikke læses fra.
>
> Kan skyldes at programmet forsøger at læse eller skrive til hukommelse
> det ikke "ejer".

Jo, det lyder da meget sansynligt. Så drejer det sig bare om at finde ud af
hvad det er for et program der prøver at skrive/læse. Jeg må kikke på hvad
der starter op når Pc'en tændes eller starte den i safe mode og se hvad der
sker når den lukkes - der er basis for eksperimenter. Det er i øvrigt ikke
konsekvent.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Michael

Dato : 09-04-06 17:20

jeg har haft det samme problem og det skyldes virus..

følg det her link så du kan blive clean

http://www.eksperten.dk/artikler/755

/michael

Fra : Peter Jensen

Dato : 10-04-06 20:51

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har haft det samme problem og det skyldes virus..
>
> følg det her link så du kan blive clean
>
> http://www.eksperten.dk/artikler/755
>
> /michael

Jeg vil prøve at følge din idé. Maskinen fejlede da den var pakket ud af
kassen og selv havde installeret Windows. Nero blev også installeret sammen
med InCD som jo kører hele tiden og efter jeg har fjernet den fra
registreringsdatabasen har der ikke været problemer. Jeg mener at jeg før
har haft problemer med InCD på en anden maskine.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen