MS Windows
briani 27239
Deaktiver "Wireless Zero Configuration"
Fra : BuFFerz

Dato : 07-04-06 11:00

Daus.

Jeg spiller div. spil gennem Steam(1 og har problemer med at spillet
låser nogle sek. med minutters interval.

Jeg søgte hjælp i deres egen support(2 og kom frem til at det kunne være
pga. mit trådløse nætværkskort. (Som jeg pt. ikke bruger til noget)

Deres svar på en løsning er:

You can fix this by disabling the "Wireless Zero Configuration" service.
To do so, goto:
Start > Control Panel > Administrative Tools > Services

Scroll down until you find "Wireless Zero Configuration", then
right-click and select "Stop".

Jeg kører 'XP home sp2 dk' - og kan ikke finde
''Wireless Zero Configuration'' eller nogle danske ord
der minder om det.

Hvad hedder det så på dansk ?
Skal jeg mon vælge Stop eller disable ?

(1 www.steampowered.com
(2 http://surl.dk/1dv/

--
Vh. Buff

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-04-06 11:28

BuFFerz skrev:

>Hvad hedder det så på dansk ?

Automatisk konfiguration af trådløse enheder

>Skal jeg mon vælge Stop eller disable ?

Stop, og derefter Deaktiveret

Den er med i guiden over tjenester som kan deaktiveres i
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester_SP2.pdf (kan klart
anbefales at læse)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 07-04-06 22:27

Tak skal du have.

Aah p!s.. msn det hjalp ikke på mit spil problem

Fra : Jonni

Dato : 08-04-06 09:25

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse
> Daus.
>

> Jeg kører 'XP home sp2 dk' - og kan ikke finde
> ''Wireless Zero Configuration'' eller nogle danske ord
> [...]

Ved ikke om det er det, men kan det ikke være:
WZCBDL Service
/jonni