MS Windows
briani 27239
Klik mellemrum og enter for at bruge dette~
Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 15:58

Jeg mener at have fjernet den opdatering som vwindows
instalerede ved en opdatering som skulle lave bøvl med java, men
på trods af det, bliver windows ved med at komme med den
irreterende taleboble med ovenstående besked, hver gang jeg skal
ind på f.eks mit homebank system.
Hvad gør jeg for at få det tilbage som i "gamle dage" ?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : John

Dato : 05-04-06 16:35

"Henning Lund" skrev i en meddelelse

> Jeg mener at have fjernet den opdatering som vwindows
> instalerede ved en opdatering som skulle lave bøvl med java,
> men på trods af det, bliver windows ved med at komme med den
> irreterende taleboble

Du mener sikkert activeX. Slet KB 912945.

Desværre er det kun en stakåndet frist. Vi får den åbenbart
serveret i en cumulative update kommende tirsdag..og, for at gøre
forvirringen total: samtidig tilbudt en patch til at fjerne den..

Artikel: http://www.computerworld.dk/art/33378?a=search&i=0

Mvh John

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-06 17:00

John wrote:

> Du mener sikkert activeX. Slet KB 912945.

Jeg har slettet den men uden det fik systemet tilbage som det var
før?

Fra : John

Dato : 05-04-06 17:08

"Henning Lund" skrev i en meddelelse

> Jeg har slettet den men uden det fik systemet tilbage som det
> var før?

Du skal stadig klikke og gøre ved? Og du har genstartet? Gjorde
tricket her.

Pyt..på tirsdag får vi den åbenbart alle.. :(

Mvh John

Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-06 11:37

John wrote:

> Du skal stadig klikke og gøre ved? Og du har genstartet? Gjorde
> tricket her.

Jae men det hjalp ikke her.