MS Windows
briani 27239
dumme sommertid (newsbrowser)
Fra : Mark Jensen

Dato : 04-04-06 23:08

Det ser ud som om mine posteringer åbenbart er en time skævt i forhold
til alle andres. Hvad gør jeg galt?

Jeg har været inde og rode med mit ur, både slået sommertid til og
fra, og justeret uret tilsvarende, men det er hele tiden forkert.

Dog ser jeg det som om det er mig der har det rigtigt og andre
forkert. Det vil sige at min post her vil visen tiden, 22:25, hvilket
er korrekt, mens andre der poster samtidig vil vise 21:25. Det er nok
næppe hele omverdenen, der er galt på den, så hvad gør jeg?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-06 22:28

Mark Jensen skrev:

>så hvad gør jeg?

Måske det hjælper at prøve med en anden tidzone og så stille det tilbage
igen (evt. skal der trykkes på anvend også inde OK).

Eller prøve med automatisk synkronisering (bvadr)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 04-04-06 23:35

Ok, jeg prøver

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-04-06 19:11

Mark Jensen wrote:
> Det ser ud som om mine posteringer åbenbart er en time skævt i
> forhold til alle andres. Hvad gør jeg galt?

Du har valgt tidszone UTC+00:00, i Danmark er vi i GMT+01:00.
Dobbeltklik på uret og ret det, ret derefter uret til.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund