MS Windows
briani 27239
xp pro <-> home og recovery ...
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 04-04-06 22:06

Hejsa,

Har en pc hvor der var installeret XP home fra starten. Den røg sig en tur
og blev erstattet med en XP Pro.

Kan jeg nu bruge de to recovery cd'er og få installeret XP Home? (På en helt
ny HD).

Kigger jeg i butikken kan jeg købe en Home for 795 kroner mens en Pro koster
en del mere. Hvorfor egentlig det?

ras

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-04-06 22:34

rasmus.carlsen wrote:
> Kan jeg nu bruge de to recovery cd'er og få installeret XP Home? (På
> en helt ny HD).

Formentlig

> Kigger jeg i butikken kan jeg købe en Home for 795 kroner mens en Pro
> koster en del mere. Hvorfor egentlig det?

Der er en del mere i Pro end i Home - ikke noget alle har brug for - men det
er der - så to forskellige programmer - 2 forskellige priser.......

En Home kan i øvrigt købes for 650 kr flere steder......

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 09:23

> [...]
> det er der - så to forskellige programmer - 2 forskellige priser.......
>
> En Home kan i øvrigt købes for 650 kr flere steder......

Findes der nogen steder på nettet hvor man på en nogenlunde overskuelig måde
specifikt kan se hvad forskellen på XP Home og XP Professional er, altså
hvad det er XP Professional kan mere i forhold til XP Home ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-04-06 09:33

Kim Larsen skrev:

> altså hvad det er XP Professional kan mere i forhold til XP Home ?

Sådan noget som dette
http://www.microsoft.com/windowsxp/home/howtobuy/choosing2.mspx

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 09:38

> Sådan noget som dette
> http://www.microsoft.com/windowsxp/home/howtobuy/choosing2.mspx

Mange tak

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-04-06 09:37

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev:

> [...]
>specifikt kan se hvad forskellen på XP Home og XP Professional er, altså
>hvad det er XP Professional kan mere i forhold til XP Home ?

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard