MS Windows
briani 27239
Sort skærm lige efter opstart med denne me~
Fra : torben

Dato : 04-04-06 18:35

Denne meddelse er taget ud fra mit tidligere indlæg [08-03-2006 19:31] Med
samme overskrift/Emne

Hej.
Jeg har "løst" dette problem.

Det var et hardwareproblem i og med at Kingston Ram blokke ikke er de 100%
mest stabile Ram man kan få(dog er de meget dyre).
Ram'en er en333 Mhz.
Men det er kun de to nye ram der forårsager problemer (havde vist glemt at
det var nyt).
De to andre gamle identiske ram virker helt upåklageligt.
Så nu er alle ram bank'ene besat og alle ram blokke er totalt identiske.
Men de to af dem er ustabile.

Således kører jeg nu 266 Mhz på ram'ene

Dette løste også problemet både med Blå skærm meddelsen Stop: 0x0000008E
og problemet med at pc'en genstarter uden videre igen og igen

Dette er ret normal har jeg hørt da ram er ustabile og sådan noget kan ske.
Det skulle vist kun være 2 mærker af ram der betragtes som de mest
stabile på markedet, det skulle være Corsair og Crusial ?
Men hvad jeg kan se på edbpriser.dk så er de to jo ikke de dyreste.
Mærkeligt nok så er det ikke altid de dyreste der er mest stabile?

Hilsen

Torben

Fra : torben

Dato : 04-04-06 18:45

Besvar HELLER ikke dette indlæg i denne tråd skrevet af mig.
Se tidligere indlæg istedet, og besvar der istedet.

Hvad faen sker der...
-
Torben