MS Windows
briani 27239
bluetooth
Fra : hhsj

Dato : 04-04-06 00:56

Hej Jeg har en pc Medion 3,4.. XP (2) problemet er at hver gang jeg prøver
at finde ud af hvorfor jeg ikke kan finde min bluetooth, får jeg den besked
at den findes i mit kontrolpanel , men jeg kan ikke se den i mit
kontrolpanel.
Jeg har geninstaleret min driver til (bluesoleil) men jeg kan stadig ikke
se den.
Der står at det er aktiveret i netværksforbindelser, men der er stadig et
rødt kryds, jeg forstår det ikke.
Jeg håber der en som kan hjælpe mig.
På forhånd tak. hans

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 04-04-06 05:46

"hhsj" <hansj.nospam@brnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> se den.
> Der står at det er aktiveret i netværksforbindelser, men der er stadig et

hej
har du prøvet at kigge i netværksforbindelser.

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 04-04-06 06:39

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "hhsj" <hansj.nospam@brnet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> hej
> har du prøvet at kigge i netværksforbindelser.
> mvh

hej
mon du ikke har slået den fra med et eller andet start/stop program?
se start/alle programmer/start/der skulle være en genvej til bluetoot.
hvis ikke og du ikke har slået den fra nogen steder så lav en ny.
klik på denne computer/c.drev/document and setting/admin eller users/menuen
start/programmer/start/ny genvej(c:\programmer/ivt
corporation/bluesoleil/bluesoleil.exe)
så skulle den være nede ved side af uret.

Fra : Calle.

Dato : 04-04-06 21:28

hhsj wrote:
> [...]
> ikke se den.
> Der står at det er aktiveret i netværksforbindelser, men der er
> stadig et rødt kryds, jeg forstår det ikke.

hvis der er et rødt kryds, så er den fundet, men deaktiveret. højreklik på
den, og vælg aktiver

--
*** Calle ***