/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Køb af XP Pro
Fra : Zork


Dato : 01-04-06 00:04



Jeg har kørt Win2000 på et par maskiner i nogle år, og overvejer nu at
opgradere den ene til XP. Jeg har så lige prøvet at installere en piratkopi på
den ene for nu lige at kigge lidt på det inden jeg beslutter mig.

Jeg var så inde på Windows update for at se om der var noget at hente, men fik
den besked at det var en illegal kopi. Jeg blev så tilbudt at køb en legal
registreringsnøgle online, hvilket jeg kunne gøre for kun 1299.- dkr. Det
inkluderer en CD til geninstallation, der bliver tilsendt portofrit.

Det er jo sådan set lige så nemt, om ikke nemmere, som at købe en XP hos en
forhandler, så det vil jeg da overveje, men jeg undrer mig over den lave pris.
Hvilken version er det man får på CDen - er der nogen der ved det? Jeg går
selvfølgelig ud fra at det er Pro versionen (og ikke home) siden det er Pro jeg
har installeret, men er det en OEM version eller en fuld retail, eller noget
helt tredje? Nogen der ved noget om det?



 
 
Bjarne Christensen (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Christensen


Dato : 01-04-06 00:45


"Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
news:part1of1.1.SbRMtbZQ6Zv0sg@ue.ph...
>
>
> Jeg har kørt Win2000 på et par maskiner i nogle år, og overvejer nu at
> opgradere den ene til XP. Jeg har så lige prøvet at installere en
> piratkopi på
> den ene for nu lige at kigge lidt på det inden jeg beslutter mig.
>
> Jeg var så inde på Windows update for at se om der var noget at hente, men
> fik
> den besked at det var en illegal kopi. Jeg blev så tilbudt at køb en legal
> registreringsnøgle online, hvilket jeg kunne gøre for kun 1299.- dkr. Det
> inkluderer en CD til geninstallation, der bliver tilsendt portofrit.
>
> Det er jo sådan set lige så nemt, om ikke nemmere, som at købe en XP hos
> en
> forhandler, så det vil jeg da overveje, men jeg undrer mig over den lave
> pris.
> Hvilken version er det man får på CDen - er der nogen der ved det? Jeg går
> selvfølgelig ud fra at det er Pro versionen (og ikke home) siden det er
> Pro jeg
> har installeret, men er det en OEM version eller en fuld retail, eller
> noget
> helt tredje? Nogen der ved noget om det?
>
Hej
Jeg mener ikke du får en XP CD men en cd med Windows Genuine Advantage Kit
til Windows XP
Jeg tror du skal bruge din "falske" Kopi som så bliver lovlig.
a.. Tilbud om elektronisk nøgle: Microsoft tilbyder et alternativ til de
kunder, som via Windows Genuine Advantage-valideringsprocessen, finder ud
af, at de ikke kører et ægte Windows-program, men som ikke er berettiget til
eller vælger ikke at tage imod det gratis tilbud. Disse kunder bliver
tilbudt at købe en licens til Windows Genuine Advantage Kit til Windows XP
via internettet til 99 USD for Windows XP Home Edition eller 149 USD for
Windows XP Professional. Windows Genuine Advantage Kit til Windows XP
indeholder en ny produktnøgle på 25 tegn og værktøjet Opdateringsværktøj til
Windows-produktnøgle, som sætter kunderne i stand til elektronisk at
konvertere deres forfalskede kopi til et ægte Windows XP-program. Kunderne
bliver bedt om at indsende en forfalskningsrapport via internettet for at
blive berettiget.
a.. De kunder, som er berettiget til det gratis tilbud, modtager Windows
Genuine Advantage Kit til Windows XP med posten i løbet af fire til seks
uger, efter de har afgivet deres bestilling. Windows Genuine Advantage Kit
indeholder en cd med en ny produktnøgle på 25 tegn. Kunderne skal
geninstallere deres Windows og aktivere deres pc igen ved hjælp af cd'en og
den nye produktnøgle. De kunder, der ønsker en elektronisk licens, modtager,
via e-mail og efter at betalingen er bekræftet, den nye produktnøgle på 25
tegn samt en vejledning i, hvordan Opdateringsværktøj til
Windows-produktnøgle skal hentes. Kunderne modtager også en cd med Windows
Genuine Advantage Kit til Windows XP med posten i løbet af to til fire uger
efter, at deres bestilling er bekræftet.
a.. mvh Bjarne



Zork (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Zork


Dato : 01-04-06 10:56

"Bjarne Christensen" <virker.ikke@invalid.dk> wrote:

>Hej
>Jeg mener ikke du får en XP CD men en cd med Windows Genuine Advantage Kit
>til Windows XP
> Jeg tror du skal bruge din "falske" Kopi som så bliver lovlig.
>a.. Tilbud om elektronisk nøgle: Microsoft tilbyder et alternativ til de
>kunder, som via Windows Genuine Advantage-valideringsprocessen, finder ud
>af, at de ikke kører et ægte Windows-program, men som ikke er berettiget til
>eller vælger ikke at tage imod det gratis tilbud. Disse kunder bliver
>tilbudt at købe en licens til Windows Genuine Advantage Kit til Windows XP
>via internettet til 99 USD for Windows XP Home Edition eller 149 USD for
>Windows XP Professional. Windows Genuine Advantage Kit til Windows XP
>indeholder en ny produktnøgle på 25 tegn og værktøjet Opdateringsværktøj til
>Windows-produktnøgle, som sætter kunderne i stand til elektronisk at
>konvertere deres forfalskede kopi til et ægte Windows XP-program.

OK. Der stod også noget om at systemet ville blive modificeret hvis jeg sagde
ja til det, det må så være det der er tale om.


>Kunderne
>bliver bedt om at indsende en forfalskningsrapport via internettet for at
>blive berettiget.

Nåja, så var det vist godt jeg ikke klikkede ja - jeg har selv lige hentet den
i en newsgruppe så i så fald ville det jo være mig selv jeg ville være nødt til
at indberette

Men man kan jo få en OEM til omtrent samme pris, så det bliver nok det jeg gør.

Men tak for forklaringen i alt fald!



Calle. (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 01-04-06 11:00

Zork wrote:
> Men man kan jo få en OEM til omtrent samme pris, så det bliver nok
> det jeg gør.
>
Så køb da hellere MCE2005, det er en Pro med Mediacenter oveni. får til ca.
850,-

--
*** Calle ***



Zork (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Zork


Dato : 01-04-06 11:55

"Calle." <fake@fake.fake> wrote:
>Zork wrote:
>> Men man kan jo få en OEM til omtrent samme pris, så det bliver nok
>> det jeg gør.
>>
>Så køb da hellere MCE2005, det er en Pro med Mediacenter oveni. får til ca.
>850,-

OK, det var værd at overveje.



Åge (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Åge


Dato : 01-04-06 08:50


"Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
news:part1of1.1.SbRMtbZQ6Zv0sg@ue.ph...
>
>
> Jeg har kørt Win2000 på et par maskiner i nogle år, og overvejer nu at
> opgradere den ene til XP. Jeg har så lige prøvet at installere en
piratkopi på
> den ene for nu lige at kigge lidt på det inden jeg beslutter mig.
>
> Jeg var så inde på Windows update for at se om der var noget at hente, men
fik
> den besked at det var en illegal kopi. Jeg blev så tilbudt at køb en legal
> registreringsnøgle online, hvilket jeg kunne gøre for kun 1299.- dkr. Det
> inkluderer en CD til geninstallation, der bliver tilsendt portofrit.
>
> Det er jo sådan set lige så nemt, om ikke nemmere, som at købe en XP hos
en
> forhandler, så det vil jeg da overveje, men jeg undrer mig over den lave
pris.
> Hvilken version er det man får på CDen - er der nogen der ved det? Jeg går
> selvfølgelig ud fra at det er Pro versionen (og ikke home) siden det er
Pro jeg
> har installeret, men er det en OEM version eller en fuld retail, eller
noget
> helt tredje? Nogen der ved noget om det?
>
Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro Upgrade
(ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man ikke er
studerende).




Paul Østerby Sørense~ (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Paul Østerby Sørense~


Dato : 01-04-06 10:09

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse
news:442e31d8$0$46997$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
> news:part1of1.1.SbRMtbZQ6Zv0sg@ue.ph...
>>
>>
>> Jeg har kørt Win2000 på et par maskiner i nogle år, og overvejer nu at
>> opgradere den ene til XP. Jeg har så lige prøvet at installere en
> piratkopi på
>> den ene for nu lige at kigge lidt på det inden jeg beslutter mig.
>>
>> Jeg var så inde på Windows update for at se om der var noget at hente,
>> men
> fik
>> den besked at det var en illegal kopi. Jeg blev så tilbudt at køb en
>> legal
>> registreringsnøgle online, hvilket jeg kunne gøre for kun 1299.- dkr.
>> Det
>> inkluderer en CD til geninstallation, der bliver tilsendt portofrit.
>>
>> Det er jo sådan set lige så nemt, om ikke nemmere, som at købe en XP hos
> en
>> forhandler, så det vil jeg da overveje, men jeg undrer mig over den lave
> pris.
>> Hvilken version er det man får på CDen - er der nogen der ved det? Jeg
>> går
>> selvfølgelig ud fra at det er Pro versionen (og ikke home) siden det er
> Pro jeg
>> har installeret, men er det en OEM version eller en fuld retail, eller
> noget
>> helt tredje? Nogen der ved noget om det?
>>
> Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro Upgrade
> (ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man ikke
> er
> studerende).
>

Gå i Kvikly på søndag og køb dig en XP Home upgrade til 499, findes nok ikke
billigere, og forskellen på Home og Pro er til normale hjemmebrugere til at
overse.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as



Bjarne Christensen (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Christensen


Dato : 01-04-06 10:45


"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
news:442e4321$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> Gå i Kvikly på søndag og køb dig en XP Home upgrade til 499, findes nok
> ikke billigere, og forskellen på Home og Pro er til normale hjemmebrugere
> til at overse.
> --
> Med Venlig Hilsen
> paul at sorensen.as
Hej
Ved du om man kan installere den på en tom Pc?
Og så eventuelt stikke den en WIN98 Cd
Eller skal 98 være installeret?
mvh Bjarne



Knud Gert Ellentoft (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-04-06 11:05

Bjarne Christensen skrev:

>Ved du om man kan installere den på en tom Pc?

Ja.
>Og så eventuelt stikke den en WIN98 Cd

Ja, når man bliver bedt om det.

>Eller skal 98 være installeret?

Nej.

Den kan også købes i dag, lørdag, til samme pris (og man har
kunnet det i de sidste par månder).

Kvickly har, jeg ved ikke, hvor mange, men ihvertfald mange.

Ansat i en Kvickly Xtra, men udtaler mig på egne vegne.
--
Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Bjarne Christensen (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Christensen


Dato : 01-04-06 11:49


"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:qsjs229k1nrhjp2piuppt956eb725folet@dtext.news.tele.dk...
> Den kan også købes i dag, lørdag, til samme pris (og man har
> kunnet det i de sidste par månder).
>
> Kvickly har, jeg ved ikke, hvor mange, men ihvertfald mange.
>
Kunne være man skulle finde en Kvickly
Og slippe af med min OEM version
som ligger på min recovery DVD og helst vil
pladre hele computeren til med alle mulige programmer

mvh Bjarne



Zork (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Zork


Dato : 01-04-06 11:40

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

>
>Gå i Kvikly på søndag og køb dig en XP Home upgrade til 499, findes nok ikke
>billigere, og forskellen på Home og Pro er til normale hjemmebrugere til at
>overse.

Har overvejet det, men der er nu et par features i Pro jeg godt vil have med.



Rado (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Rado


Dato : 02-04-06 07:55

On Sat, 1 Apr 2006 11:08:49 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:


>
>Gå i Kvikly på søndag og køb dig en XP Home upgrade til 499, findes nok ikke
>billigere, og forskellen på Home og Pro er til normale hjemmebrugere til at
>overse.

Sælger Kvivkly kun den danske udgave, eller kan man også få en engelsk
version?



--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Paul Østerby Sørense~ (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Paul Østerby Sørense~


Dato : 02-04-06 09:21

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:k8tu2213ia4vn8gq9ep9u9ojdrqr58jh59@4ax.com...
> On Sat, 1 Apr 2006 11:08:49 +0200, "Paul Østerby Sørensen"
> <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:
>
>>
>>Gå i Kvikly på søndag og køb dig en XP Home upgrade til 499, findes nok
>>ikke
>>billigere, og forskellen på Home og Pro er til normale hjemmebrugere til
>>at
>>overse.
>
> Sælger Kvivkly kun den danske udgave, eller kan man også få en engelsk
> version?
>
> --
> Rado
>
> "The obvious is that which is never seen
> until someone expresses it simply."
> - Christian Morgenstern
>
Der fik du mig, det ved jeg ikke.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as



Knud Gert Ellentoft (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-04-06 12:04

Rado skrev:

>Sælger Kvivkly kun den danske udgave, eller kan man også få en engelsk
>version?

Der er _kun_ XP home upgrade DK i Kvickly og ingen andre
versioner af Windows.

Ansat i en Kvickly Xtra, men udtaler mig på egne vegne og er uden
økonomisk interesse.
--
Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hans Paulin \(6310\) (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 02-04-06 23:17

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Der er _kun_ XP home upgrade DK i Kvickly og ingen andre
> versioner af Windows.

Kan man bruge den til at opgradere en 98'er der allerede én gang tidligere
er blevet opgraderet men hvor det færdige resultat nu ikke længere kan
aktiveres?
--
Med venlig hilsen
Hans



Knud Gert Ellentoft (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 02-04-06 23:53

Hans Paulin (6310) skrev:

>Kan man bruge den til at opgradere en 98'er der allerede én gang tidligere
>er blevet opgraderet men hvor det færdige resultat nu ikke længere kan
>aktiveres?

Ja, du bør jo nok foretage en helt ny installation og så et
stykke inde i installationen, smide win 98 cd'en i, når du bliver
bedt om det.

Så bliver der tjekket på et par filer 98'eren og så xp-sliven i
igen og fortsætte.
--
Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hans Paulin \(6310\) (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 03-04-06 00:09

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Ja, du bør jo nok foretage en helt ny installation

Ja, pc'en kører med Linux i øjeblikket

> og så et
> stykke inde i installationen, smide win 98 cd'en i, når du bliver
> bedt om det.
>
> Så bliver der tjekket på et par filer 98'eren og så xp-sliven i
> igen og fortsætte.

Ja, sådan var det også oprindeligt.

Det var mere om det er 98'eren eller den gamle XP-opgradering der ikke
længere kan aktiveres?
--
Med venlig hilsen
Hans



Knud Gert Ellentoft (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 03-04-06 00:15

Hans Paulin (6310) skrev:

>Det var mere om det er 98'eren eller den gamle XP-opgradering der ikke
>længere kan aktiveres?

Øhh, hvad mener du med aktiveres?

Er det XPs aktivering eller mener du at Windows ikke vil starte?
--
Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hans Paulin \(6310\) (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 03-04-06 00:22

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Øhh, hvad mener du med aktiveres?

Hmnn - er det ikke dét der sker efter en installation: maskinen forbinder
til MS og aktiveres!?

> Er det XPs aktivering`

Det må være dét!

> eller mener du at Windows ikke vil starte?

Nej, nej - Windows starter fint.

Efter sidste formatering kunne jeg blot ikke aktivere længere.
--
Med venlig hilsen
Hans



Knud Gert Ellentoft (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 03-04-06 05:38

Hans Paulin (6310) skrev:

>Hmnn - er det ikke dét der sker efter en installation: maskinen forbinder
>til MS og aktiveres!?

Jo, og det burde da ikke være noget problem.
--
Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
så ryger du på min ignoreringsliste.
Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hans Paulin \(6310\) (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Hans Paulin \(6310\)


Dato : 03-04-06 07:49

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Hans Paulin (6310) skrev:
>
>> Hmnn - er det ikke dét der sker efter en installation: maskinen
>> forbinder til MS og aktiveres!?
>
> Jo, og det burde da ikke være noget problem.

Okay.

Det er bare for at undgå at jeg betaler 499,- kr. for en(dnu en) opgradering
hvorefter MS fortæller mig at dét kan jeg glemme med den oprindelige 98'er.

Tak for svar
--
Med venlig hilsen
Hans



Rado (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Rado


Dato : 02-04-06 23:52

On Sun, 02 Apr 2006 13:04:12 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Rado skrev:
>
>>Sælger Kvivkly kun den danske udgave, eller kan man også få en engelsk
>>version?
>
>Der er _kun_ XP home upgrade DK i Kvickly og ingen andre
>versioner af Windows.

OK, tak.



--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Zork (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Zork


Dato : 01-04-06 11:04

"Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote:

>>
>Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro Upgrade
>(ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man ikke er
>studerende).

Jeg er godt nok en slags studerende, men ikke på en offentligt anerkendt
læreanstalt, så den går nok ikke (det kræver vel noget dokumentation af en
eller anden slags?)



Åge (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Åge


Dato : 01-04-06 12:26


"Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
news:part1of1.1.hyndTwBZ3H8AGA@ue.ph...
> "Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote:
>
> >>
> >Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro
Upgrade
> >(ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man ikke
er
> >studerende).
>
> Jeg er godt nok en slags studerende, men ikke på en offentligt anerkendt
> læreanstalt, så den går nok ikke (det kræver vel noget dokumentation af en
> eller anden slags?)
>
Nej da. Du bestiller bare. Så får du leveret en helt almindelig Pro Upgrade,
hvorpå der er anbragt en rød etiket...



joke (01-04-2006)
Kommentar
Fra : joke


Dato : 01-04-06 15:04


"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse
news:442e63ba$0$47078$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
> news:part1of1.1.hyndTwBZ3H8AGA@ue.ph...
>> "Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote:
>>
>> >>
>> >Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro
> Upgrade
>> >(ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man
>> >ikke
> er
>> >studerende).
>>
>> Jeg er godt nok en slags studerende, men ikke på en offentligt anerkendt
>> læreanstalt, så den går nok ikke (det kræver vel noget dokumentation af
>> en
>> eller anden slags?)
>>
> Nej da. Du bestiller bare. Så får du leveret en helt almindelig Pro
> Upgrade,
> hvorpå der er anbragt en rød etiket...

Samt a der på cden står akademisk vers.




Åge (01-04-2006)
Kommentar
Fra : Åge


Dato : 01-04-06 15:21


"joke" <jkp6670@hotmail.haderdaspamcom> skrev i en meddelelse
news:442e8845$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse
> news:442e63ba$0$47078$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "Zork" <zork@nobig.deal> skrev i en meddelelse
> > news:part1of1.1.hyndTwBZ3H8AGA@ue.ph...
> >> "Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote:
> >>
> >> >>
> >> >Er du studerende - eller har du studerende børn - koster en XP Pro
> > Upgrade
> >> >(ikke OEM) omkring 700 kr. (Det koster den forresten også selvom man
> >> >ikke
> > er
> >> >studerende).
> >>
> >> Jeg er godt nok en slags studerende, men ikke på en offentligt
anerkendt
> >> læreanstalt, så den går nok ikke (det kræver vel noget dokumentation af
> >> en
> >> eller anden slags?)
> >>
> > Nej da. Du bestiller bare. Så får du leveret en helt almindelig Pro
> > Upgrade,
> > hvorpå der er anbragt en rød etiket...
>
> Samt a der på cden står akademisk vers.
>
Det stod der ikke på cd'erne for ½ år siden (cd'er inkl. SP2)...
Men for min skyld kan de sætte en reklame for Linux eller et billede af
Matianne Jelved på cd'en.



John (01-04-2006)
Kommentar
Fra : John


Dato : 01-04-06 15:41

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse
>
> for min skyld kan de sætte et billede af
> Matianne Jelved på cd'en.

Uhyggelig tanke! :(


Claus Tersgov (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 03-04-06 11:11


"Zork" <zork@nobig.deal> skrev

> Det er jo sådan set lige så nemt, om ikke nemmere, som at købe en XP hos
> en
> forhandler, så det vil jeg da overveje, men jeg undrer mig over den lave
> pris.
> Hvilken version er det man får på CDen - er der nogen der ved det? Jeg går
> selvfølgelig ud fra at det er Pro versionen (og ikke home) siden det er
> Pro jeg
> har installeret, men er det en OEM version eller en fuld retail, eller
> noget
> helt tredje? Nogen der ved noget om det?

Et vildt gæt:

Måske Microsoft ved noget om det?...

Claus



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste