MS Windows
briani 27239
Startbillede
Fra : Tonehovedet

Dato : 31-03-06 18:08

Hej
På min nye PackardBell laptop er der et opstartbillede, der med en
usandsynlig grim farve reklamerer for PackardBell - og det vil jeg gerne
have fjernet.
Det kommer mellem WindowsXP billedet med den "rullende bjælke" og selve
opstarts-menuen.
Hvad skal jeg gøre?
(Jeg har før fået hjælp her til at fjerne den grimme farve i browseren, så
jeg håber, at også dette lykkes.)

Venlig hilsen
Preben Boch

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-06 18:16

Tonehovedet wrote:
> På min nye PackardBell laptop er der et opstartbillede, der
> med en usandsynlig grim farve reklamerer for PackardBell - og
> det vil jeg gerne have fjernet.

Læs her:
http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/2dc193e4faf659cb/758a03dc45dfaeec?lnk=st&q=start+billede+windows&rnum=1&hl=da#758a03dc45dfaeec

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Tonehovedet

Dato : 31-03-06 20:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Læs her:
> [...]
Det er muligt, jeg tager fejl - men det virker lidt mystisk.
Er det samme metode til Win XP?

Preben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-06 20:36

Tonehovedet wrote:
> Er det samme metode til Win XP?

Den kan bruges, men det står der mere om på linket.
Følgende er skrevet til XP:
http://www.geocities.com/thejjoelc/XPbootcolors.html

Søg fx selv efter "change xp boot logo" på www.google.dk

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ole C

Dato : 01-04-06 02:18

Tonehovedet skrev blandt andet:

> [...]
> Hvad skal jeg gøre?
> (Jeg har før fået hjælp her til at fjerne den grimme farve i
> browseren, så jeg håber, at også dette lykkes.)

Hvis der er tale om Logon-billedet, kan freewareprogrammet Logon Loader
klare det.
http://logonloader.danielmilner.com/

--
vh
Ole C

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 01-04-06 06:00

Tonehovedet <none@no.no> wrote:

> Hej
> På min nye PackardBell laptop er der et opstartbillede, der med en
> usandsynlig grim farve reklamerer for PackardBell - og det vil jeg gerne
> have fjernet.

Packard Bell har en hjemmeside med support forums. Prøv at spørge der.

Fra : Basil Fawlty

Dato : 02-04-06 21:19

Axel Hammerschmidt skrev d. 01-04-2006 i meddelelse
<1hd3so4.1o9cn5mxx9nvkN%hlexa@hotmail.com>:

> Packard Bell har en hjemmeside med support forums. Prøv at spørge der.

Det står på PBs hjemmeside, gå ind under support på den type computer
du har.
Du har ret, det er afskyeligt at se på.
Kai