MS Windows
briani 27239
"Tryk på mellemrum eller Enter for at akti~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-03-06 09:11

Hér på det sidste er jeg begyndt at få meddelsen "Tryk på mellemrum eller
Enter for at aktivere og bruge dette objekt" hvis jeg vil logge ind i en af
mine banker e.l. og skal skrive mit password - er der nogen der ved hvordan
jeg slipper af med meddelelsen?

XP SP2 i seneste aftapning med alle opdateringer
Hans

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 31-03-06 09:17

> [...]
> hvordan jeg slipper af med meddelelsen?
>
> XP SP2 i seneste aftapning med alle opdateringer

Jeg har det samme bøvl. Jeg troede, at det var efter, at jeg afinstallerede
Google og Yahoo toolbars, men det er det måske ikke.
Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-03-06 09:22

Jørgen Christensen skrev:

> Jeg har det samme bøvl. Jeg troede, at det var efter, at jeg
> afinstallerede Google og Yahoo toolbars, men det er det måske ikke.

Har selv lige afinstalleret Yahoo toolbar
Hans

Fra : John

Dato : 31-03-06 09:35

> Hér på det sidste er jeg begyndt at få meddelsen "Tryk på
> mellemrum eller Enter for at aktivere og bruge dette objekt"

Sikkert denne:

http://www.computerworld.dk/art/32935?a=search&i=0

Slet KB 912945 i Tilføj/Fjern programmer. (sæt flueben i Vis
Opdateringer).

Opdateringen er ikke-kritisk, og kan slettes uden problemer.

Seneste (for nu at gøre forvirringen total):
http://www.computerworld.dk/art/33378?a=block&i=83

Mvh John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-03-06 13:56

John skrev:

> [...]
> Opdateringer).
>
> Opdateringen er ikke-kritisk, og kan slettes uden problemer.

Åh, hvor dejligt!

> Seneste (for nu at gøre forvirringen total):
> http://www.computerworld.dk/art/33378?a=block&i=83

Hmnn

Tak for din - som sædvanlig - meget kompetente hjælp!
Hans

Fra : John

Dato : 31-03-06 14:15

"Hans Paulin (6310)" skrev i en meddelelse

> Tak for din - som sædvanlig - meget kompetente hjælp!

Taktak..og velbekomme!

Mvh John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-04-06 13:53

John skrev:

> Taktak..og velbekomme!

Nå - har lige opdateret og nu skal jeg igen "Tryk(ke) på mellemrum eller
enter..." for at aktivere - øv!

Tjekkede ellers opdateringerne for at se om KB 912945 var blandt og dét var
den ikke - og den ligger heller ikke under "Fjern programmer"
Hans