MS Windows
briani 27239
SD-Kort
Fra : Lomito

Dato : 29-03-06 11:15

Mit sd-kort havde jeg i mit kamera, det ville imidlertid ikke kendes ved, og
formaterede det, med kun til det halve af hvad det egentlig er.
Kortet er et 2GB, men kameraet formaterede det til et 1GB
Hvordan får jeg det tilbage på den oprindlige størrelse igen på de 2 gb.
Har prøvet lidt af hvert i windows, som godt kan se at det er et 2gb
men allokerer kun det halve, resten står som uallokeret.
Kan ikke få lov til at slette partitionen og oprette en ny.
Nogen bud på det?

Lomito

Fra : den ægte fotomand

Dato : 29-03-06 12:46

prøv evt i dk.fritid.foto der er måske andre der har oplevet det samme

Per

Fra : Calle.

Dato : 31-03-06 11:10

Lomito wrote:
> [...]
> 2gb men allokerer kun det halve, resten står som uallokeret.
> Kan ikke få lov til at slette partitionen og oprette en ny.

måske kan dit kamera ikke håndtere større kort end 1Mb

--
*** Calle ***