MS Windows
briani 27239
USB key og Win 98
Fra : Mike

Dato : 28-03-06 19:58

Mangler hjælp til at få en USB nøgle til at køre sammen med Windows 98 ver
2.

Kan nogen hjælpe ???

PHT
Mike.

Forslag om opgradering til XP er irellevante...

Fra : DonE_8700

Dato : 28-03-06 20:04

Mike skrev:
> [...]
>
> PHT
> Mike.
>
> Forslag om opgradering til XP er irellevante...

Her måske?
http://www.pendrive98.dk/dk.html
--
DonE

Fra : DonE_8700

Dato : 28-03-06 20:06

eller her: http://www.jungo.com/windriver.html

Fra : Max

Dato : 28-03-06 21:02

Hej Mike

> Mangler hjælp til at få en USB nøgle til at køre sammen med Windows
> 98 ver 2.

Du skal bare have en Win98 USB driver til din key, så er
der ingen problemer i det.

Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-03-06 00:40

On Tue, 28 Mar 2006 20:58:12 +0200, "Mike" <sumdj@ringamt.dk> wrote:

>Mangler hjælp til at få en USB nøgle til at køre sammen med Windows 98 ver
>2.
>
>Kan nogen hjælpe ???

Du skal kigge på producenten af USB nøglens hjemmeside. Der er som
oftest til download.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : den ægte fotomand

Dato : 29-03-06 12:49

> Mangler hjælp til at få en USB nøgle til at køre sammen med Windows 98 ver
> [...]

Hvad stod der er materialet du fik med, da du købte den??? nu har jeg 3, fra
3 forskellige producenter og de virker fint alle, man bruger bare den
driver, de enten levere med eller den de henviser til at man skal downloade
fra deres hjemmeside

Per

Fra : Mike

Dato : 30-03-06 14:50