MS Windows
briani 27239
Ny udgave af mit problem
Fra : Thomas

Dato : 27-03-06 18:35

Mit tidligere indlæg trænger vist til en opdatering... :(
Nu er fejlen gået over i en ny fase:
Jeg kan ikke brænde filerne fra min partition, hvilket windows xp forklarer
med følgende:
"Kvoten er for lav til at behandle denne kommando"..
Er der nogen det her siger noget? Jeg har mistanke om, at min hdd er ved at
stå af, men den raller ikke endnu, bliver bare ved med at komme med fejl,
ovennævnte samt en med at skrivningen til disken mislykkedes & så noget á la
"$I30" et eller andet sjovt.. :(
Jeg begynder at blive træt af de uanvendelige blå skærme med scandisk som
intet løser..

Thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-03-06 19:35

"Thomas" <Thomas@no-email.com> writes:

> "Kvoten er for lav til at behandle denne kommando"..

Har du fået slået kvoter til? Altsåå hvor meget du må fylde på
disken. det lyder som nogen har pillet i opsætningen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Thomas

Dato : 29-03-06 20:55

> Har du fået slået kvoter til? Altsåå hvor meget du må fylde på
> disken. det lyder som nogen har pillet i opsætningen.

Øhm... Kan du hjælpe mig, med hvor man slår det til & fra?
Nu har jeg slettet alt fra harddiskens partitioner, kørt partition magic
error check (har ikke "magic'et" den endnu) & kørt windows
scan-spild-af-tid-check, uden at finde nogen fejl. Har også prøvet at hente
en utility fra harddisk producentens hjemmeside, som kun kan køre i dos & xp
vil ikke boote fra den diskette, ergo kan jeg ikke fejlsøge med producentens
software :(

Thomas

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 29-03-06 21:10

"Thomas" <Thomas@no-email.com> skrev i en meddelelse

> Øhm... Kan du hjælpe mig, med hvor man slår det til & fra?
> Thomas
Højreklik på drevet / egenskaber / kvoter
Bjarne

Fra : Thomas

Dato : 30-03-06 17:17

> Højreklik på drevet / egenskaber / kvoter

Tak :)
Det var ikke slået til.., altså ikke dér problemet gemmer sig.

Thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-03-06 19:11

> Tak :)
> Det var ikke slået til.., altså ikke dér problemet gemmer sig.

Har det nogensinde virket.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Thomas

Dato : 05-04-06 10:04

> Har det nogensinde virket.

Ja, i høj grad. Det er først her indenfor de sidste par uger, at alt synes
at være gået galt.
Men ved at slette alt på harddiskene, lod det til at blive okay igen.
Problemet er bare stadigvæk det jeg startede med, nemlig at markerer jeg for
mange filer & trykker på f.eks. "slet", så crasher systemet.
Kan ikke finde ud af, om det er min p4 processor som ikke kan overskue de
mange filer eller en software fejl.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-04-06 12:29

"Thomas" <Thomas@no-email.com> writes:

> Problemet er bare stadigvæk det jeg startede med, nemlig at markerer jeg for
> mange filer & trykker på f.eks. "slet", så crasher systemet.

Bliver processoren for varm? Rapporterer disken via S.M.A.R.T at den
har fejl?

Jeg synes det lyder som om der er noget der er blevet pillet ved,
eller opdateret eller et eller andet i den stil...
--
Thorbjørn Ravn Andersen