MS Windows
briani 27239
Hjælp
Fra : Michael Oldhøj

Dato : 27-03-06 06:53

Jeg er begyndt at få en fejl i min IE den skriver
Citer : Instruktionen ved '' 0x6c371004'' refererde hukommelse ved ''
0x473066c '' hukommelsem kunne ikke read ........... citat slut

er der en der kan forklare hvad der er sket .. gerne så nybegynder kan
forstå det ..

tak
michael

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-03-06 07:41

Michael Oldhøj skriblede:

> Jeg er begyndt at få en fejl i min IE den skriver
> Citer : Instruktionen ved '' 0x6c371004'' refererde hukommelse ved ''
> 0x473066c '' hukommelsem kunne ikke read ........... citat slut

Ved at skrive dette "0x6c371004" i google kom
nedenstående frem:
It's likely that you have something else that's installed
and running that's locking out that section of the memory.
Given the nature of your post I'm going to make a guess
that it's likely a different toolbar or add-in for IE.
http://www.webservertalk.com/archive378-2005-10-1234196.html

> er der en der kan forklare hvad der er sket .. gerne så nybegynder kan
> forstå det ..

Det er en dårlig ide at skrive hjælp i emnelinien, skriv
en (meget) kort beskrivelse af problemet, da mange
undlader at læse eller direkte bortfiltrerer "hjælp".

I øvrigt hører dit spørgsmål hjemme i browser gruppen

Du kan finde en liste over grupperne her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
Lars Fragstrup