MS Windows
briani 27239
USB enhed fundet, selvom der ingen er
Fra : Holger Johansen

Dato : 24-03-06 20:16

Hej

Jeg prøvede at installere en USB enhed, men der gik kage i det, og jeg
afinstallerede den igen.
Men nu kommer der en meddelelse hver gang jeg starter, at der er fundet en
ny USB enhed, selvom der ingen er.
Jeg går ind under system og enhedshåndtering og fjerner enheden, men næste
gang er det det samme problem.
Er der nogen der har et forslag, hvordan jeg løser dette problem

MVH

Holger

Fra : Klaus H

Dato : 24-03-06 20:24

"Holger Johansen" <ahj@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang er det det samme problem.
> Er der nogen der har et forslag, hvordan jeg løser dette problem

Prøv at fjerne alt vedrørende USB, under enhedshåndtering. Genstart maskinen
og hav drivere til dine USB enheder ved hånden - du får måske brug for
enkelte af dem.

Klaus H

Fra : Holger Johansen

Dato : 25-03-06 10:24

Hej Klaus

Tak for hurtigt svar og det løste problemet