MS Windows
briani 27239
Af med IE6 ?
Fra : Olsen

Dato : 21-03-06 23:42

Efter en tur med IE7 beta2 røg jeg tilbage til IE6, men den fucker nu totalt
op.

Alle reparations-forslag jeg har fundet på nettet dur ikke.

Kan jeg helt slette den for så at geninstallere ?

Eller risikerer jeg så at maskinen ikke vil starte ?

Eller ?

\Olsen

Fra : ///M

Dato : 21-03-06 23:48

Olsen wrote:
> Efter en tur med IE7 beta2 røg jeg tilbage til IE6, men den fucker nu
> totalt op.

Definer dit problem. Ellers kan vi ikke hjælpe

> Alle reparations-forslag jeg har fundet på nettet dur ikke.
> Kan jeg helt slette den for så at geninstallere ?
> Eller risikerer jeg så at maskinen ikke vil starte ?

Man kan godt køre Windows XP uden IE6, men definer lige hvordan du har tænkt
dig at slette den først... hvis du brutalt fjerner den i registry og filer,
kan det godt tænkes du får nogle bivirkninger....

///M

Fra : Olsen

Dato : 21-03-06 23:56

///M wrote:
> Definer dit problem. Ellers kan vi ikke hjælpe

Javascipt, mange links på hjemmesider reagerer den ikke på etc.

> Man kan godt køre Windows XP uden IE6, men definer lige
> hvordan du har tænkt dig at slette den først... hvis du
> brutalt fjerner den i registry og filer, kan det godt tænkes
> du får nogle bivirkninger....

Vil selvfølgelig installere den igen, men kan den slettes nænsomt ?

Hvis jeg forsøger at geninstallere den siger den at der findes en nyere
version, - selv om jeg har forsøgt at sætte Active setup til nul.

\Olsen

Fra : John

Dato : 22-03-06 01:20

http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

> Vil selvfølgelig installere den igen, men kan den slettes nænsomt ?
http://majorgeeks.com/download4467.html

http://www.snapfiles.com/screenshots/tweaklite.htm

Mvh John

Fra : knudsen

> [...]