MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ctrl + Enter i IE - hvornår blev det nok?
Fra : TK

Dato : 19-03-06 22:52

Hvis man vil ind på fx www.uvm.dk kan man nøjes med at skrive uvm og trykke
ctrl + enter. I en dansk version, altså.
Men hvornår var det, at denne feature blev indført? Jeg går ud fra, at det
er styret fra styresystemet - eller tager jeg fejl? Så hvilket program og
hvilken version?

vh. Tommy

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 19-03-06 23:33

"TK" <nogen@noget.dk> skrev i en meddelelse news:441dd26e$0$38637$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Men hvornår var det, at denne feature blev indført? Jeg går ud fra, at det er styret fra styresystemet - eller tager jeg fejl? Så

Det er nok nærmere Internet Explorer.

Så vidt jeg har kunnet se, har det fandtes i den engelske
i hvert fald før 2004.

http://www.computerhope.com/tips/msietips.htm

http://blogs.msdn.com/jeffdav/archive/2004/09/09/227502.aspx

Fra : Else Holm

Dato : 20-03-06 14:36

TK wrote:
> [...]
> fra,
> at det er styret fra styresystemet - eller tager jeg fejl? Så

Jeg bruger jævnligt en pc med Win 98 og Office 2000 - dér virker
det i hvert fald.

--
Else