MS Windows
briani 27239
Nødråb! Windows XP ikke kompatibel med USD~
Fra : Harry Hansen

Dato : 19-03-06 21:41

Jeg har et meget stort problem. Jeg har været nødsaget til at udskifte min
pc, og den nye bruger styresystem Windows XP.

Imidlertid kan jeg ikke indlæse min back-up, som er brændt med programmet
Direct DC. Jeg bliver spurgt om jeg vil installere UDF Reader, hvilket jeg
bekræfter. Efterfølgende får jeg meddelelse om , at windows har stoppet
installationen da installationen vil gøre systemet ustabilt. Er der nogle
der kan forfortælle mig hvad jeg kan gøre? Der er mange uvurderderlige filer
der eventuelt vil gå tabt.

Med venlig hilsen

Harry Hansen

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 19-03-06 23:42

"Harry Hansen" <harry.hansen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:441dc1d5$0$946$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> der kan forfortælle mig hvad jeg kan gøre? Der er mange uvurderderlige filer

Jeg kender ikke Direct DC , men Direct CD som vist fås til forskellige
brænderprogrammer. Om det kan have noget med dette at gøre ved
jeg ikke, men jeg tror det.
Jeg tror du har haft installeret et brænderprogram og haft funktionen
med Direct CD slået til - det er vist noget med "drag and drop" på
en cd-skive så den fungerer som en harddisk.
Jeg mener at både Nero, Fireburner, Roxio, Isobuster mfl. kan det.
Har dog aldrig brugt det, da jeg mener det er noget "skrammel" i
hvert fald i dag med USB-drev ol.

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 20-03-06 00:20

> [...]
> installationen da installationen vil gøre systemet ustabilt. Er der nogle
> der kan forfortælle mig hvad jeg kan gøre? Der er mange uvurderderlige

Installer UDF Reader til XP:
http://www.roxio.com/en/support/ecdc/software_updatesv4_2.jhtml

Flemming Nielsen