MS Windows
briani 27239
Drag-and-drop i Explorer
Fra : Rado

Dato : 19-03-06 13:18

Er jeg den eneste der har problemer med drag-and-drop i Explorer i Win
2000?

Jeg oplever gang op gang at når jeg trækker filer fra en mappe til en
anden, så ryger de ned i en af mapperne ved siden af. Selvom den
rigtige mappe er markeret når jeg slipper knappen på musen.

Jeg har flere andre programmer hvor jeg bruger drag-and-drop, og der
er stort set ingen problemer af den art, så jeg kan ikke se andet end
det må være Explorer der enten er bugged eller også kræver en specielt
teknik (som jeg ikke kender) for at fungere rigtigt.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern